IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пълната статистика на TÜV

Най-надеждните и най-ненадеждните коли на възраст до 3, до 5, до 7, до 9 и до 11 години.

Пълната статистика на TÜV

 

0 от 500
  • #35
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Daskal ( преди 12 години )
    За Субару е най-странно, защото е най-предпочитаната марка в германия, след порше
  • #34
    14 rate up comment 10 rate down comment
    неизвестен ( преди 12 години )
    Типично немска му работа - извъртат нещата в своя полза.. Разбира се че Тойота е на 1во място и сега ще ви обясня. В Германия има примерно 20 000 911, обаче 100 000 RAV-4 ... Защо не споменават върху каква бройка от всеки модел изчисляват този коефицент?! За да си надуят самочувствието само... И на такива бауши, които вярват че немските коли са здрави и надеждни ;-)
  • #33
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Къде са зле? Далеч пред конглокентите си в класа. Да уточня за ***, че колкото по напред е модела в класацията е по-надежден. Най зле за Хюндай и Киа които са уж с 5г. гаранция а още в първите 2-3 години не могат дори да минат техническия преглед, който им дава право да са в движение. Ето това вече е много зле. Даже можем да кажем че от това по-зле май няма накъде.
  • #32
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много зле са Пасата,А4 и А6 и А8,а струват един куп пари.... зая нищо.Трагедия.
  • #31
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Този пич с изцепката ,че тюф точките били броя влизания в сервиза ме сцепи от смях.То няма едно кръгло ама кой да мисли.Системата им е според повредите-Счупена антена 0,2 т,проблем в спирачките-1т примерно и т.н.
  • #30
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Berne ( преди 12 години )
    Ami az sum sklonen da go viarvam, poneje sum vijdal kak se otnasiat horata s kolite si v Germania. Te ochakvat nishto da ne praviat i vsichko da e tip top, i sigurno sa pravi pone za purvite 2-3 godini. Suglasem sum za 3-te godini i garanciata. Mislia, che TUV proverkata e okachvane, spirachki, bez naprimer proverka na dvigatel ili elektronika. Moje i da gresha. Za tova kazah, che ADAC spored men sa "po pravilnata" statistika za sravnenie na marki. Kakto i da e, ne e vajno.
  • #29
    9 rate up comment 8 rate down comment
    ( преди 12 години )
    не разбирам: 35.Тойота Айго ...76.Ситроен С1. а всъщност е един и същ автомобил
  • #28
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Nick ( преди 12 години )
    Като цяло, тази статистика не е много точна, защото някои модели определено се карат доста повече от други и е нормално да влизат по-често в сервиз. От друга страна, не може с еднаква тежест да се отчитат повреди от типа на изгорял габарит и повреда на турбото например.Дори Аутобилд са много по-обективни в това отношение.
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До Berne ( преди 12 години )
    С което не искам изобщо дори да намеквам че БМВ и Мерцедес не правят добри коли, просто ми беше странно, иначе БМВ-тата особенно много ме кефят.
  • #26
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До Berne ( преди 12 години )
    Не бе пич не исках да те обидя, но обяснението звучи странно като се има предвид, че от 1 до 3 години голяма част от колите се обслужват в сервиз на Марката производител и това е задължително условие ако се появят дефекти или други проблеми те се оправят безплатно в сервиза. Според теб колкото и да е немърлив собственика няма ли да отиде и да си оправи безплатно проблема? Или сервизите им не са добри? Силно се съмнявам за немарливоста на собствениците, по вероятно е проблемни коли и сервизи.