Виждам,че на някой не им е ясно какво прави ТЮФ.Правят технически прегледи.Не са годишни,защото при нов автомобил първият преглед се прави на 3-тата година,а след това на всеки 1-2 години в зависимост от състоянието на колата.Всички коли в Германия минават ТЮФ и за това техните статистики и класации са най-верни и се зачитат в цял свят.Всъщност те са най-голямата такава организация в цял свят.През нея минават над 50 мил.автомобила годишно.Самият преглед трае около 1 ч. и гледат абсолютно всичко.
АДАС изобщо не е показател за надеждност и никой не ги взема на сериозно,защото нямат поглед върху нещата.Те са немската пътна помощ.Ако нещоп стане на колата ви обаждате се и те идват при вас,като регистрират повредата в базата данни.Да ама в Германия са над 200 фирми извършващи тази услуга.Има застрахователни компании които към полицата добавят и безплатна пътна помощ.В тези случай хората не се обаждат на АДАС и те нищо не разбират,а от там инфото им куца.Докато презТЮФ минават всички на 100%.
Х3 често съм го срещал като един от най-сполучливите и издържливи модели изобщо. Тук в червено...308 в класацията на АДАК беше доста напред, тук в червено.Шашава работа.
Не споря за първото и последното място,но немога да разбера S-класата е на 9 място а Е-класата на 63,смях голам а 99 процента между тях,надеждна, надеждно, мн. надеждни, прил. Който внушава доверие; верен, устойчив, сигурен. Надежден автомобил. Надеждна защита.
Pishe che za klasaciata sa izpolzvani godishni pregledi. Tova znachi e klasacia za poddrajka na avtomobili zashtoto tezi koito sa remontirali predi godishnia pregled ne se otchitat.
Кое е абсурд,Ing? Porscne е най-добре направената, най здрава и най-надеждна кола и това не е от вчера.И изобщо това не се влияе от всичките ни спорове тук.
Хайде стига с тези глупости. Повтарям се, но това не е надеждност, а немърливост на собствениците, според марката. Даваш 20 000 евро за нов двигател на Поршето си, защото старият е гръмнал и минаваш технически преглед и хоп Порше са N1. Абсурдно е ...
Hora tova e statistika za tehnicheskite pregledi ne za koq kola kolko se razvalq. Ne sa nepremenno 1:1 dvete neshta. Smisul primerno sobstvenicite na porscheta si karat kolite redovno na inspekcii v serviz pri preminavane na opredelen prehod. tam im preglejdat kolata vseki put. zaradi tazi prichina gi vrushtat rqdko ot tehnicheski pregled.