IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е купето на BMW с 4 врати

Появиха се първите образи на серийния модел на BMW купе с четири врати.

Това е купето на BMW с 4 врати
Холандското издание Autoweek показва новия автомобил, който ще бъде част от семейството на BMW 6-Series.
 
 
Колата ще бъде конкурент на моделите Audi A7 Sportback и Mercedes-Benz CLS. Както се вижда, изображенията са от образите предоставени от BMW на някои патентни ведомства.
 
 
Личи, че новият автомобил е изпълнен в стила на концепцията BMW Gran Coupe (черният автомобил на снимките), който беше показан миналата година на автомобилния салон в Пекин.
 
 
Неговата височина е само 1400 мм, това е с 100 мм по-малко от „седмицата” и с 80 мм по-ниско от „петицата”. Вратите са без рамки, фаровете и задните светлини са изцяло диодни.
 
 
Очаква се новото купе с четири врати на BMW да се предлага със същите двигатели, с които се продават сега купето и кабриолета на 6-Series. Това е бензинов двигател с обем 3.0 литра и мощност 320 к.с. и с двигател с обем 4.4 литра и 8 цилиндъра, с мощност 407 к.с.
 
 
С по-силният двигател купето ускорява до 100 км/час от място за 4.9 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
 
 
Според изданието Autoweek, на европейския пазар купето с 4 врати на BMW ще се появи още през следващата година.
 
 
0 от 500
  • #38
    1 rate up comment 1 rate down comment
    SMOKY ( преди 12 години )
    nai-posle sa opraveli zadniat siluet na avtomobila,ima dosta preli4en vid.......haresvami
  • #37
    5 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Нека и аз да изкажа моето мнение. Не съм много голям фен на БМВ, но не ги и отхвърлям. Всъщност, много ме кефи 5 GT и бих се спрял на него, ако имах ...естествено пари :P Това купе също ме кефи, но...само с две врати. Аз по принцип съм си фен на двете или трите врати и четириврати лимузини или както е в случая - "купета", не са ми присърце. За мен тия врати изглеждат просто като закачени, разваляйки хубавите пропорции на двувратата версия. Да и така има някаква пропорция, но след като човек знае за съществуването на купето с две врати, някак си 4-те изглеждат напълно излишни. Това е някаква стъпка назад. По-логично би било, най-напред да се появи тая версия, а след това купе с 2 врати и кабриолет. Стана обаче обратното и за мен това е слаб ход на БМВ. Ауди също направиха едно чудесно купе A7, но то си има свой облик, нямайки почти нищо общо с лимузината А8. А7 си има собствен живот. Точно там е и черешката на тортата. При БМВ човек просто разбира, че искат да му пробутат колкото се може повече варианти на едно и също нещо. Това никак не би впечатлило според мен, евентуалните купувачи. Това е все едно да искам наследник на Калибра, а да ми предлагат Астра OPC. Е, колкото и разлики да има, това си е Астра, а не Калибра! Дано все пак, това купе с 4 врати се отличава доста от варианта с две врати, както това е направено при Мерцедес CLS. Това са автомобили друга категория и не бива така с лека ръка да се омацва тоя клас, както се опитват да направят от БМВ. Толкова ли се изчерпиха идеите им? Ами то така ще стане, след като се махна Крис Бенгъл. Човекът бе най-оплювания дизайнер, но създаде чудесната форма на 3-та серия, класиката 7 и различната шестица. И ся някой да не ме разбере грешно. Не, това БМВ ми харесва, но двувратката и кабриолета повече. А най-лошото от цялата работа е, че се създава отново чувството за конвейрно производство, целящо намаляване на разходите, което означава компромис с много неща.
  • #36
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И BMW започнаха да се повтарят.Тва е *** м/у 5 сериа и 6 серия.
  • #35
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Жалко за прототипа в черно - поне го нямаше "кравешкия поглед" на серийния модел...
  • #34
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Задното постепенно ще изчезне. Може и да е кеф да дрифтиш но и на пистите 4Х4 показват по-спортни качества справки виж времената на Порше и Нисан ГТР на Нюрбургринг, а на обикновенни пътища асвалт или макадан въобще задното не може да се мери с 4Х4 справки WRC. Още 80-те години Ауди като опухаха всичко на WRC като изкочиха с кола 4Х4 и всички марки във WRC, минаха на 4Х4. Скоро имаше една статия как 4Х4 става все по-популярно и търсено. Задното е остаряла и отшумяващо. 4Х4 е новата мания.
  • #33
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Може и да не ги броиш ама БМВ не могат да сварят да крадът от Ауди. Явно те ги броят, даже за нещо много ги броят,щом като взеха да ги копират досега само Лексус,Мерцедес и Ауди имаха вградени в задната броня ауспуси, гледам БМВ и те решили да ги сложат, предната броня 1:1 копната от РС защо ли? Новите М-ки вече с турбо досущ като РС-ките на Ауди а атмосверките им уж бяха по-добри ! Новата М-ка вече ще е с 4Х4,уж задното бе по-така пък и те като РС-ките на Ауди стават 4Х4. и емблемата ако сменят
  • #32
    2 rate up comment 1 rate down comment
    tttttt ( преди 12 години )
    досега ги сравнявах с новата 5-ца разлика почти никаква, или някой е объркал снимките или това не е купе
  • #31
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Чао Класиче и до нови срещи!Ще ни липсваш! :)За фенчетата на Алди това не е правилният раздел.Тук си говорим за Автомобили,а не за подобия на такива.Ще ги помоля да напуснат и да запазят скъпоценните си мнения и съвети за по-подходящи места!Разбирам,че все искат да си го мерят с големите,но има още много хляб да ядат докато пораснат,ако изобщо някога го направят,защото все пак са притежание на ФВ и каквото те кажат това става.Ако някога станат самостоятелни да заповядат при успелите!
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    delta ( преди 12 години )
    Беше наистина крайно време, а естествено това ще стане еталон за агресивен спортен седан
  • #29
    4 rate up comment 2 rate down comment
    KLASIKA ( преди 12 години )
    отново здравейте!Страхотни коментари сте направили(като изключим тези с обидите),ей това се казва форум!Чао колеги,заминавам отново в Париж в Понеделник.Благодаря ви,че попълнихте празнините в моите знания с ваши обосновани и документирани коментари!Приятно ми беше да ви чета!:)Ще пратя снимки от там свързани нещо с колите:)Ще ви пиша,но рядко.Бъдете живи и здрави,весели и начетени както досега-успех и леко и приятно битие!:)Ще ми липсвате,до писане.Чаос.