IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi A6

8.9
Закупена: 2009 г., Пробег: 30000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
10
Оборудване
8
Пространство
10
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • Твърдо окачване
  • Липса на ЕСП
  • Отпред просвета е малък
Audi A6 От: Predicted 24.06.2011 13897 прочитания 31 коментара
Начин на ползване:
Еждневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Качеството, Солидността, Съотношение Мощност/Разход, Сигурност, Надежност
Начин на каране:
Спокойно, с редки изстрелвания
Допълнителни бележки
Карам автомобила от 2 години и навъртях 30 000 км. Взех го на 190 000 км. и 10 години. Доволен съм от него, за сега не са се налагали никакви извънпланови ремонти с изключение на рециклиране на хидравличната помпа на 200 000 км. Двигателя е превъзходен 1.8 с Турбина, като при спокойно каране извънградско разхода достига до 6.5/100, в същото врме при "настъпване" колата става много динамична. Именно това най-много ме кефи в този автомобил - неговия двойнствен характер можеш да го караш икономично, а може и мн. динамично 210 НМ при 1750 об (като при дизел). Също така простора в салона, качеството на материалите, обема на багажника са образцови и въхови в този калас за тези години. Като цяло автомобила ми харесва много с изключение на 2 неща: - окаването е твърдо - няма ЕСП (започва да се оборудва серийно с рестайлинга от '01 година) Ако има въпроси питайте, ще помагам с каквото мога.
Снимки
Audi A6 Audi A6 Audi A6 Audi A6
0 от 500
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Доколкото знам моята е със заводски спортно окачване, може би за това е по-твърдо. Иначе няма никакви шумове, тракания и там подобни. Относно поведението - очарован съм от представянето на хубав път и скорост над 100 км/ч се усеща много сигурна и стабилна. Иска ми се обаче да е малко по-комфортно като Е-клас примерно :-)))
  • #10
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гоше и аз карам А6 само че фейстлифта от 2002г. 2.5 163к.с. чипосал съм я още като я купих преди 7г. и съм сложил спортен филтър вдигнах я към 202-204к.с. според монтьорите на дигиталтуниг но не съм я качвал на динамометър. Моята е с ЕСП, авотмат, нави, ксенон, телефон.. абе натоварена е доста с екстри и съм супер доволен още съм с оригиналното окачване, но малко ме очуди че ти била с твърдо окачване. Моята вози прилично меко и същевременно стегнато, без скърцане,пукане,тракане по паваж и дупки.
  • #9
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Георги Стоянов ( преди 8 години )
    Не я продавам, че да се хваля. Напротив опитал съм се обективно да кажа за + и - на автомобила. И определено като + мога да напиша, че разхода на извънградско при нормално каране без проблеми пада под 7/100 което е супер според мен за такъв голям автомобил, сега дали е 6.5,6.6 или 6.7 са подробности според мен. Относно българските пътища, да кофти са, но има и хубави. Аз лично мн. харесвам София - В.Търново или София-Сандански, какво им има на тях!? Поздрави
  • #8
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Hmm ( преди 8 години )
    А бе тя по книжка тази кола разхода и е 6.6 извънградско - ти как успя да я докараш до 6.5 на 10+ години и то по бълграските пътища... Малко си се по похвалил ми се струва. Хайде със здраве и много безаварийни!
  • #7
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Георги Стоянов ( преди 8 години )
    Ясно, но има някакъв проблем в системата защото го написах както трябва а излиза така, много странно...
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    пише се конkypенти
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Георги Стоянов ( преди 8 години )
    "конглокенти" имах предвид - май спя още :-)
  • #4
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Георги Стоянов ( преди 8 години )
    Под твърдо окачване имах предвид сравнено с преките конглокенти от това време МВ W210 и BMW E39, затова съм го написал като минус според мен.Иначе си вози комфортно в сравнение с А4 да речем.
  • #3
    26 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако окачването беше меко, стабилността нямаше да е толкова на ниво, а за голям автомобил стабилността е по-важна от всичко, поне според мен!
  • #2
    37 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да си я караш със здраве колега, браво за хубавия тест-драйв! Много безаварийни!