колата притежавам от януари 2010, двигателят е 1.6 90 коня разхода е 10/100 градско,7/100 извънградско,има слаба предница миналата пролет смених биалетки и накрайници,тази пролет биалетки,стабилна е в завоите и за класа си е удобна,има мн удобни седалки.
Заварките ги правя понеже леглата ,където се набиват тампоните се разширяват и няма ефект от новите тампони .Пробвайте ще останете доволни .Като се скъсат тампоните сваляш точките от заварките и слагаш другите тампони и пак точковаш.
Карам го същият форд от 2004г. навъртял съм му 250 000 км.Моят е с четири врати двигателя е 1.6 16V EFI 90 PS просто работи перфектно колата се кара само на бензин никога не е карана на газ тъй като не е имала газ.Предницата име слаба ама и хванах цаката намирате си стари оригинални носачи избивате им тампоните ,пробивате нитовете на шарнирните болтове после купете тампони марка MOOG и шарнири и ги сложете .Като сложа тампоните им правя по 4-5 точки на заварчик с аргон.
Карам Форд комби 1.6 16 клапана от 1999г,тогава му сложих и газова уредба 1л.пропан бутан беше 0.33ст,та за тези години проблемите бяха предимно корозия,2 леки удара с смяна на радиатор и калник,смених му и прагонете и веждите на задните калници и.....предницата -носачите са китайски и с всичко по тях 35-45лв,биелетките наполовина,обаче калпави майстори разтропа се пак за един месец-затоваСЪВЕТ СМЕНЯЙТЕ С НОСАЧИТЕ ВСИЧКИ САМОНАВИВАЩИ СЕ ГАЙКИ ЗА ДА НЯМАТЕ ДЪЛГО ВРЕМЕ ЯДОВЕ