Начин на ползване:
градско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
лукс, комфорт и сигурност
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Още от излизането си в края на 2008 г. Fiesta грабна окото на хората и сега е по-срещана по улиците от повечето модели в класа. Забравете за Голфове, Пежа, Рена, Ситроени, БМВ-та и Аудита, този автомобил е доста по-добър от тях. По-добър е и от братятя си Ка и Фокус, защото оборудването не е толкова спартанско, има по-голям багажник и по-добър екстериорен дизайн. Изглежда доста по-спортно и агресивно от Фокус, нещо което я прави по-подходяща и за мъже. Качеството на материалите е доста по-добро от това на по-малкия Ка. В същото време е почти толкова икономична, още повече, че моята е дизелова. Препоръчвам я на всеки, който иска икономична градска кола, която в същото време и да е много практична. Много яка кола. С нея отвявам дори BMW и Аудита. Мерцедеси също. Мацките ми се кефят, а пичовете с BMW и Мерцедеси ме зяпат - значи ми завиждат. Това е най-добрия модел на Форд, който ги спаси от фалита. Сега Форд разчитат единствено на Фиеста за продажби, иначе са на загуба. Най-перфектния автомобил, Форд детронира Голф от мястото на "автомобил на народа" в България. Всички българи го купуват като топъл хляб. Това е най-яката кола създавана някога. И най-красивата. Ха, само да видите злобните погледи на Голфърите и BMW-джийте които й дишат дима на колата по светофарите. Интериорът е с невъобръзим за другите Фордове лукс - по-луксозен е от на BMW. Седалките са меки и напълно ергономични. Слезте от японските, немските и френски легени и си купете Форд Фиеста, няма да съжалявате, аз съм много доволен!