IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ford Fiesta

5.8
Закупена: 2009 г., Пробег: 30000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
3
Оборудване
9
Пространство
6
Цена/Качество
4
Качество на материалите
4
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
5

Какво не ти харесва

  • по-проблемна от старата Фиеста
  • разхлопва се бързо
  • при висока скорост "залита"
  • проблем с електрониката
  • проблеми с климатичната инсталация
Ford Fiesta От: soccera 19.11.2010 8662 прочитания 56 коментара
Начин на ползване:
градско и извънградско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
поведение на пътя, икономичност
Начин на каране:
разумно
Допълнителни бележки
Имах и предишната Фиеста (от 2003-та) и очаквах и новата да е хубава кола като старата. Въпреки атрактивния дизайн обаче се оказа голямо дърво. Почитател съм ан марката Форд, обаче тази кола не ми харесва като поведение на пътя. При високи скорости има навика да залита на ляво или на дясно. Освен това вече 2 пъти при по-рязко спиране еърбеците изкачат без да има сблъсък. Наскоро й оправиха климатика, защото се беше развалил - духаше само топло, но не и студено. Има твърде много проблеми за автомобил, купен от магазина чисто нов. По възможност се ориентирайте към употребявани екземпляри от предишното поколение на Форд Фиеста (2002-2008), предишната ми беше такава и въпреки по-скучния дизайн са с по-малко проблеми. На новата генеряция явно още не са й изчистили детските болести.
Снимки
Ford Fiesta
0 от 500
  • #28
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    абе форда е най-бързо обезценяваща се и чуплива кола,ама туй кола ли е
  • #27
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това ревю сигурно е писано от някой фен на френските ***, само те са толкова ***!!! Карайте си трошливите Пижовци, Сутиени и Рено с емблема *** и мълчете!
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Мишо ( преди 8 години )
    Само да вметна, че elij и аз сме един и същи човек. Регистрирах се като elij, за да не ме бъркат с някой от другите Мишовци в сайта.
  • #25
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Мишо ( преди 8 години )
    Не съм съгласен с това ревю!!! Това е най-добрия модел на Форд, който ги спаси от фалита. Сега Форд разчитат единствено на Фиеста за продажби, иначе са на загуба. Най-перфектния автомобил, Форд Фиеста детронира Голф от мястото на "автомобил на народа" в България. Всички българи го купуват като топъл хляб. Това е най-яката кола създавана някога без преувеличение!!! До преди нея не харесвах Форд!
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    elij ( преди 8 години )
    Станала е грешка, ето го моето ревю със снимка: http://www.automedia.bg/test-drive/testdrive_841.html
  • #23
    6 rate up comment 0 rate down comment
    elij ( преди 8 години )
    Ето едно реално ревю на този модел: http://www.automedia.bg/test-drive/testdrive_840.html
  • #22
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Мишо ( преди 8 години )
    За съжаление на почитателите на сегашната Фиеста, Форд се отказва от тази дизайнерска линия (справка бъдещия Фокус)! Да ви е честито!
  • #21
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ми кажете ми с какво е по-добро от старата Фиеста освен с дизайна?!
  • #20
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да трябва да си много голям мъжкар за да караш Трабант - някой попрехвърлил 50-ка и бедняк и голтак! Много мъжкарско наистина. А Фиестата е кола за бедняци!
  • #19
    10 rate up comment 5 rate down comment
    nikky ( преди 8 години )
    Какво значи женски дизайн? Това са простотии, колата изглежда много добре. Трябва да си някаква доста малка душица, за да се олицетворяваш с колата си - ако си нисък и трътлес, това че караш спортен Мерцедес няма да те превърне в атлет. Ако си мъжкар, си оставаш такъв и в Трабант.