иииииииии**** масала. Да се махнеш с тоя 6 цилиндров връшник. Гори колко 328 и върви колкото 318ис. Градско не можеш да го свалиш под 14/100л ( средно 15/100л). И за колегата дето си мисли че 6 цилиндровите са най-здрави . Прав си колега , всичко преди 1990 е много здраво ;)
Ти сериозен ли си? Препоръчвам ти повече никога да не пишеш такива глупости! 6 цилиндровият редови мотор на БМВ е най-качественият и здрав в цялото им производство! Няма друг такъв! По принцип редовите двигатели са най-здрави. Виж Мерцедес дизеляка с 5 цлиндров, пак редови. 1.6 и 1.8 моторите, особено на Е36 гърмят до 250 000 км. Моят гръмна на 256 000, понеже беше много поддържана и закупена нова през 93-та година. Никога повече 4 цилиндъра на БМВ, ама НИКОГА!!!
ами като пишеш тест драйв или обясняваш надълго и широко + и - или показваш завиден и поддържан външен вид (ако му липсва технически речник го докарва от снимки как си поддържа колата) ти какво искаш-на всеки пубертетски тест-драйв да ръкопляскаме ли.нито си поддържа колата пък 10 за качество на материалите.или външния вид не е материал?!?!?!? и с тоя счупения праг кво прайм?
много грозна джанта и прагове..цвета не е поддържан а и младежа написал тест драйва най-вероятно е във възрастова граница 18-22 и не ми се губи времето.дано с неговото агресивно каране не припарва в нашия град че ще яде шамари
Не че нещо де,просто 2.0 е най-кофтия двигател на БМВ,дори 1.8 се нарежда по-напред...затова и настаро е по-евтин за колите 93-97г.За надежност нз как си дал 10 - реално макс е 6-7