IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Espace

7.3
Закупена: 1998 г., Пробег: 300000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
6
Оборудване
6
Пространство
10
Цена/Качество
6
Качество на материалите
7
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • слабости в ел. системите
  • слаби пружини
  • труден за ремонти
  • поскърцвания
Renault Espace От: alman 11.02.2010 5426 прочитания 5 коментара
Начин на ползване:
ежедневно, работа, товарене
На кое качество на автомобила най-много държиш:
много функционален и много приятен за каране
Начин на каране:
икономично, спортно
Допълнителни бележки
Карам автомобила от 2.5 години и съм минал около 80000км, предимно на газ, защото така купих колата.В общи линии съм доволен, като разбира се има ремонти от време на време. Проблемът при ремонтите е , че се извършват доста трудно, и почти невъзможно в домашни условия. Когато взех колата смених цялата ходова част и от тогава не съм пипал нищо, което като се вземе в предвид качеството на нашите пътиша, мисля че е повече от поносимо.Единствено имах проблем с пружините, първо счупи една предна, а след това и задна. Бяха заменени и засега се държат нормално.Не говоря за смяна на амортисьори, защото това е нормално за всички коли - да сменил съм ги веднъж.По двигателя, явно я взех с този проблем и както разбрах в последствие този мотор си го има - потъване на леглата на клапаните, когато колата е на газ. Мъчих се една година с реглажи на клапаните, но решението дойде след смяна на леглата и от тогава забравих за проблема. Като двигател, мисля че е доста надежден и еластичен. Има еднаква тяга, както в ниските, така и в високите обороти. Дори при добра ауспухова система трудно се чуват оборотите на двигателя и при липса на обортомер, това понякога е проблем. Просто забравяш на коя скорост си. За разхода мога да кажа, че е малко високичък, но да не забравяме, че все пак това е ван.Става въпрос около 12-13градско и 10 извънградско газ. Не съм забелязал да има разлика в разхода при включен климатик, който между другото перфектно охлажда огромното купе. За возията смея да твърдя, че няма лек автомобил който дори да се доближава до това на Еспас. Самия факт че си доста по-високо, вече е предпоставка за по-комфортна возия. Управението е добро и е въпрос на свикване в началото, тъй като самото завиване или поне усещането е по различно от лек автомобил. Разбира се има и слабости, като безброй датчици контролиращи работата на двигателя. Не особенно добрите ел. връзки и от там проблеми с компютъра на колата.Има модели с борд компютър и други глезотийки, слава богу моята няма. Уредите на таблото са на средата на купето и се виждат прекрасно както нощем, така и денем. Скоростите са дълги, например втора около 50 е нормално, трета - 75 и т.н. В същото време не е проблем да се движиш и с 40 на 5 и при настъпване колата да почва да се набира, без да се замисля. Относно самата скоростна кутия, мисля че има какво да се желае още като по стегната работа на кутията, лостът е с малко луфт между скоростите. Самите те не могат да бъдат превключвани особенно бързо. Музиката е добра, но е поставена на възможно най - тъпото място в колата и това е в жабката. Французите са сложили джойстик на волана за управление, но това те ограничава с смяната на самия апарат, тъй като няма видимост на дисплея а и е ужасно неудобно за управление по време на движение. С това приключвам, не искам да навивам никого относно качествата на този автомобил все пак това е Рено, макар и замислен от не безизвестната фирма Матра.
0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    мдаа ( преди 14 години )
    Извинявай, но форд Фиеста си е форд Фиеста! Колкото и да е нова не може да я сравняваш по возия с Еспас. Просто ако имаш възможност се качи и ще се убедиш, самата база е друга и нещата седят по друг начин.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    нито фиестата, нито астрата возят по добре, обаче електрониката на френските коли е кошмарна
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 14 години )
    Все пак разделът е "Тестдрайв" и колкото повече информация, толкова по-добре. Браво на alman! Може би не съм съгласен много с мнението му, че няма лек автомобил, който да вози по-комфортно. Все пак Реното е на 11 години, а оттогава доста неща се промениха по окачванията на новите автомобили. За пример бих дал новата Фиеста и новата Астра (поне така казват, аз не съм я карал).
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ми пич, ако не си свикнал да четеш си е твой проблем
  • #1
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ъ? егати романа...