Начин на ползване:
Ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Надежност
Начин на каране:
От нормално до спортно
Допълнителни бележки
За периода от 18м съм навъртял 32000км като до тука съм сменил още когато я купих един "златен" термостат за 236лв,свещи и филтри. След 32К пробег, свещи и бубина(100лв). За 20 000км се обслужва с 100лв 4л. пълна синтетика и 3те филтъра (въдушен,маслен,купе). Мондеото се оказа доста приятна кола и може би без аналог за парите си. Директното управление доставя голяма радост. Само който е карал форд има представа за каво става на въпрос и девизът "Feel The Difference". Окачването е компромис между меко и стабилно. Т.е вози меко но не е за сметка на стабилността. Късите предавки прават кола достатъчно еластична но при 140км/ч вече е на 5-та с 4000об. От 2000об двигателят има вече 170Нм и има достатъчно сила за плавно ускорение. От 5000-6500об двигателят е с пълната си сила. Доказан агрегат който се произвежда повече от 10г и продължава. От 2004г го слагат и в мазда, но за разлика от мондеото при последната мазда 6 вече този двигател е с 6 скоростна кутия.
Разход на газ извън градско 8-11, градско 12-15 в зависимост от каране, сезони,трафик. Относително "доста надеждна" за кола от 21век. С верига,без турбо и без скъпи очаквани ремонти. За сега съм доста доволен.