Да, за возията ,напълно си прав.Сторсиона отзад може да се каже ,че е стабилно за класа си.Първата ми западна кола ,на която се качих,беше Рено9,мотор 1,4.Беше много икономичноно както и при 19 ката така и при 9 ката проблемите са почти идентични.Това е положението,за тази цена такава кола.
Като цяло реното за парите си е добро,аз карах 19 ка 3 години и мога да кажа,че основния и недостатък е постоянното прегряване на мотора и постоянно работещата перка особено през лятото.За возията е доста добра за този клас автомобили,мотора на мойта беше 1.7 RN, 73 коня и бяха достатъчни за това купе.
С какъв двигател си.Имал съм такова 1,8,само че шамадМного вървеше вярно ,но и много гореше .За здраво горе доло е здраво откъм двигател,като изключим водната помпа,хидравликата,някой маркуч,понякога електрониката.Сменях няколко пъти датчика на запалването.Но ходовата част е под всякаква критика.И отпред и отзад.Първо полуоските издават багажа,шарнирчета,дисковете се кривят -вентилираните.Отзад гърмят торсионите.Вярно евтини части,но трябва да правиш все по нещо.Има и по лоши,споко.