Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
разход на гориво,разход по екзполатация, качество
Начин на каране:
икономично
Допълнителни бележки
По ред:
Приложимост в ежедневието:
Няма такава багажника е по малък дори от на фиеста а при монтаж на АГУ става никакъв.
Надеждност:
Тука може да се изпише много за колата аз ще напиша моя опит с нея. Първо окачването се износва сравнително бързо защото не е съобразено с теглото на автомобила. Проблеми имат моделите с инжекцион особено при монтиране на АГУ се забелязват проблеми с настройката и начина на работа, очакват ви 3 месеца разправйи с газаджйи докато всичко тръгне наред. При покупката на модел с АГУ шанса да работи бензиновата помпа е нищожен ,поврежат се изключително бързо защото при работа на газ помпата работи на празен ход с въздух. Друг основен проблем с който се сблъсках и беше именно причината да продам колата е хроничните проблеми на адуи с скоростните кутйи подръжката на механична кутия ще ви струва колкото на автоматик на друга кола(масло не се долива а се сменя напълно и то с пълна синтетика 75W90 един литър добро масло от този вид върви около 40лв трябват 3.5л по точно се купуват 4л 4x40лв=160лв + 20тина лева за смяна), въпросното масло се сменя на 15000км за скоростите и на 30000км за диференцияла ( знам ,че много хора тук биха опонирали но така го дават по книжка знам ,че никой не го спазва вкл и аз не го спазвах и за това съм сменил 2 пъти скоростни кутйи и ме оставяла колата на пътя). Дефект може да дъдат измеравателните уреди за отчитане на температурата или изминатите километри често заяждат и врътките за парното. Като положително качество мога да посоча е добрата анти-корозионна защита ако не удряна колата ръжда може да се намери
единствено от вътрешната страна на калниците и тук таме някоя пъпчица от външната страна.
Оборудване :
На моита спецзиално оборудването беше мн добро като за кола от тези години нямаше само климатик. Оборудването включваше 4 ел стъкла с възможност за блокиране на задните,ел шибидах, ел огледала с подгряване, централно заключване. Причината да дам ниска оценка е ,че трудно се намират с екстри тези аудита, говорим дори за елементарни ел стъкла което поне за мен е несеризоно за премиум марка дори да става дума за кола от началото на 90те. Проблем заради екстрите имах с аклумолатора бързо се изтощаваше. Препоръчително е поне веднъж седмично да се пали колата в противен случай после няма да можете да запалите.
Пространство:
За пътниците от пред е задоволително. Но за тези от зад е като в малка кола мястото за краката е мн малко, а за тези които са по - високи им се опира главата в тавана(при някоя дупка може да получат дори удар в тавана)
Цена : Качество
За това съотношение само ще добавя че за същите пари ако не робувате на коли можете да си вземете много по хубава по нова с повече екстри и по запазена кола
Качество на материалите:
Не е от най добрите в тези години на прозиводство поне за мен дори голф 3ката или опел астра са с по добри матерлияли. При продължително каране на дълъг път седалките запаряват, вече казах по горе за уредите.
Разход на гориво:
Тука определено съм доволен при наличние на газова уредба разход от 7-8/100 извън гарадско или 10/100 градско не е непостижим но дори и малко по високи стойности също са добре защото говорим за голяма кола като за съпоставка на фона цени на газта от 2007 (до 1лв за литър)съм стигал до Свищов с 20-25лв газ при положение ,че цената да пътуваш с автобус тогава бе 15лв.Оплаквания относно разхода съм чувал единствено за версйите quattro.
Удоволствие от шофирането:
Предвид минусите на колата удоволствието от шофирането ще ви секне.Освен това самото резположение на шофьорското място не е мн добро правено е все едно ще се кара колата от жена, волана е изключително близко а педалите сравнително далеч като за някоя мадама с дълги крака да не говорим, че седалката е така сложена ,че караш почти легнал и видимостта на пътя не е от най добрите.