IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen Xsara Picasso

8.3
Закупена: 2008 г., Пробег: 22222 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
8
Оборудване
8
Пространство
10
Цена/Качество
8
Качество на материалите
5
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • понякога индикатора за горивото не е точен
Citroen Xsara Picasso От: pompey 11.02.2010 26230 прочитания 30 коментара
Начин на ползване:
за работа
На кое качество на автомобила най-много държиш:
пространството, икономичността,
Начин на каране:
икономично
Допълнителни бележки
Имам го от една година,пътувам всеки ден до работа и обратно-около 10 км.През почивните дни пътуваме-зависи от това колко свободно време имаме,може да минем и 1500 км.Едно пътуване от Мадрид до София и обратно.Харесва ми всичко в него,най вече това че има много място,много е икономичен и е много удобно вътре,отоплението през зимата в началото на пътуването наистина е малко слабичко но с изминатите километри става все по топло когато няма отворени врати и прозорци разбира се :)и по някое време е толкова топло че вече не може да се стои вътре,за това не съм съгласен с това че колата има слабо отопление на купето...През зимата в снега много ми помага опцията АSR-това е система против боксуване,има и ESP,ABS,сензор за автоматично включване на чистачките ако завали и за автоматично включване на фаровете вечер или в тунел,много добра опция когато има много тунели например... Понякога когато има в резервоара съвсем малко гориво индикатора не показва точно,за да го няма този проблем е добре автомобила да е зареден винаги добре с гориво-да не се оставя в резервоара под 10 литра например...общо взето ако сега бих избирал каква кола да си купя-без значение нова или втора ръка не бих се поколебал отново да си купя същата...поздрави на всички тук и късмет
Снимки
Citroen Xsara Picasso Citroen Xsara Picasso Citroen Xsara Picasso
0 от 500
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    pompey ( преди 15 години )
    да направих избора си но не съжалявам,даже много се радвам защото колата ми харесва...преди нея съм имал три форда-фиеста,ескорт и мондео,пежо 205,опел кадет,рено 21 и фолксваген поло,като техника най много ми харесваше полото,още си го държа,имам го от 5 години и не мисля да го продавам,много е здраво,
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до Badi ( преди 15 години )
    Тук не се прави избор,не си разбрал.Избора е направен,за съжаление!Говорим си за плюсове и минуси.По-скоро мненията за БМВ тук са силно рекламни,и напълно измислени.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Badi ( преди 15 години )
    Do Kostov :Reklmata vav vesnkia ne tuk, i az sam na mnnie 4e Qponskite i Koreiskite avtomobili sa mn po dobri i ka4estvani ot konkurenciqta no ne mqstoto tuk v takav sait da se pravi reklama ostavi horata sami da napravqt izbora si.
  • #6
    2 rate up comment 3 rate down comment
    kostov ( преди 15 години )
    Ами на жена ми хюндая (i30) ги няма тези пукания и замръзвания,и пак е дизел.Поне мога да сравнявам.Да не говорим колко по-тих е от пикасото.Много по-изпипана е като цяло.Ама все едно де,човек се учи от грешките си.За себе си направих извод.
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    pompey ( преди 15 години )
    нормално е през зимата когато колата е стояла навън цяла нощ маслото в скоростната кутия и мотора да е полузамръзнало,за това скоростния лост да се движи трудно и когато палиш да е по трудно
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    pompey ( преди 15 години )
    ами колега всички коли с предно предаване са така...ако системно правиш така-като навиеш волана до край се чува шум от хидравличната помпа и ако не обърнеш внимание най малкото ще спукаш някой маркуч и като изтече течността ще се счупи помпата...за това като завиваш винаги дръж волана почти до край ама не най докрая,остави малко място за да може да функционира добре хидравликата и никога няма да имаш проблеми,а за зимата- дръж си колата в гараж и ще ти отпаднат и другите проблеми...поздрави
  • #3
    4 rate up comment 6 rate down comment
    kostov ( преди 15 години )
    Много некачествена!На една година започна да се лющи таблото,като завивам до край се чува пукане,което в сервиза намират занормално,и в зимните сутрини скоростния лост се движи супер трудно,направо невъзможно.Паля я с натиснат съединител докато се затопли и започне да се движи лоста.И се започна адно лъготене и протакане в сервиза.... поне таблото го поръчаха,3-ти месец "идва от Франция",за другите проблеми май ще оптидем на съд!Ситроен ли,... НИКОГА ПОВЕЧЕ!
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    pompey ( преди 15 години )
    не знам за дефекта,още нищо не ми е дефектирало за сега,но тук/в Испания/е един от най масовите семейни автомобили,и е една от колите които дават най малко дефекти за сега,тук много е ценена и е евтина/цената и падна много когато се появи с4 пикасо/вярно,много хора казват че е грозна но с това се свиква а и на мен си ми харесва,подобрявам си я когато имам възможност,затъмнени стъкла отзад много променят фасадата а и през лятото е по хладно така,много лесно се паркира в града защото е къса...
  • #1
    3 rate up comment 6 rate down comment
    сутиен ( преди 15 години )
    масов дефект на модела е прекъсването на кабела за еърбека във волна... интересното е че се предлага като резервна част целия модул с лосчетата и за фаровете и мигачите на скромната цена от 500лв това на 3-и годишен автомобил закупен чисто нов !и съвсем междудругото тази "кола" спечели сумати конкусри за най грозно возило... съперничи и само фият мултипла.