Начин на ползване:
Ежедневно София-Перник
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Издържливост
Начин на каране:
Нормално
Допълнителни бележки
Колата още е прекалено нова, за да се правят генерални изводи, но материалите и изработката на купето са на супер ниво. Икономична е, без да е спънат кон. Не е много голяма и лесно се паркира и кара из града, а става и за дълъг път - вътре е доста широчко и багажникът е голям.
Идва в пакет с доста приятни и полезни екстри, като електрохроматично огледало, вграден ароматизатор и автоматични фарове.
Има всички предимства на дизела - нисък разход, но вътре е тихичко и не ти трака.
За една година изгоря крушка на фара и бушон на чистачките. Тропа кофти при определени неравности, иначе окачването е наред.
_____________________________________________________________________
Колата е вече на 45,000 км, държи се прекрасно и се сменят само консумативи. Тази зима пали при минус 25, няма проблем. С две думи - чудесен автомобил.
_____________________________________________________________________
На 50,000 км положението е следното, колата се държи прекрасно технически, не е създала никакви проблеми с електроника, двигател или окачване. За 50,000 километра за поддръжка са дадени около 900 лева - 3 пъти масло, 3 горивни филтъра (не са евтини), други филтри + 60 лева за крушки H7, на няколко пъти. Дръжката, с която се затваря вратата прискърцва и се усеща нефелна, добре че има второ място във вратата, където нещата са по-стабилни и удобни. Очакваме зимата.
______________________________________________________________________