Начин на ползване:
Ежедневно, работа, екскурзии, всичко!
На кое качество на автомобила най-много държиш:
характерния дизайн и икономичността
Начин на каране:
Предимно икономично
Допълнителни бележки
Имах възможност да карам такъв една година (30 000 км.). Постоянно имаше нещо дребно за ремонт. Има страхотен двигател. Намерен е идеалният баланс между купе и мотор, от което следва икономичен разход и пъргаво поведение на пътя. Типично младежки автомобил!
Не е от най-приложимите автомобили в ежедневието, заради малкия обем. Багажникът е добър, но за съжаление отворът е малък и ако искате да сложите нещо по-голямо, забравете.
Има сравнително голяма предница, което говори за по-добра безопасност при челен удар.
Вътре е комфортна, обурудването е доста прилично за автомобил от такъв клас. За малко повече пари може да си купите такава с всички екстри и наистина ще се чувствате добре.
Качеството на материалите не е от най-доброто. Както на повечето нискобюджетни автомобили пластмасата лесно се раздрънква, особено по нашите пътища.
Раздходът на гориво, с моето каране беше както следва: 6-6.5/100 на извънградско и 8-9 на градско в София.
На удоволствие от шофирането дадох десетка, защото автомобилът наистина е доста младежки. С този цвят привлича погледи, особено ако е добре поддържан козметично. 90 коня са достатъчни за едно умерено каране и напълно спокойно изпреварване в диапазона до скорост от 130 км/ч.
Сравнително стабилна на пътя, късата база го предразполага, а и формата също.