Автпмобилът не е мой,а на баща ми . Страхотен екакто казах , но сервиза и поддръжката на автомобила излиза доста солено . Например 1 19 цолова гума е 850 лева,което според мене е прекалено много.Но въпреки цената това си остава един невероятен автомобил от висша класа !
До този под мен. Това какво си мислиш че е Ауди е едно, съвсем различно е какво всъщност е Ауди. Карам от 10г. А6 3.0ТДИ и мога на кажа само хубави неща. Всъщност, не се сещам за нещо по-добро. Перфектния габарит, супер динамика, изключителна здравина, нямал съм никакви проблеми колата е купих чисто нова и вече съм на 180000км. никакви забележки. Забележителна стабилност в завоите, не знам дали се дължи на куатрото, но с голяма скорост в завой е като закована на пътя. И най-вече, много,много добро ускорение.
По дефекти и крехкост в последните години Ауди надминаха и Опел... много слаби коли за цената си и съответно претенцията. За толкова много пари винаги бих предпочел японец.
"M3 (26.11.2008 01:59) - "test" na 280km...maitap!!
Probeg 280km li kaza!? 4akai da stanat pone 28000km i togava pi6i
"testove"..."
moi priatel kara A6 /2005/ 3.2 quattro, v momenta kolata e na 150 000 km i nqma nikakvi problemi, mejdu drugoto predi edna godina q razmaza v strani4na katastrofa, no q opraviha i vozi kakto predi. Audi vinagi e bila klasa, taka i 6te bude, a za mercedes - otidete v germania i vijte koi kara mercedes i koi audi - turcite karat mercedesi, a pove4eto nemci - audi :)
аБЕ КОИТО ИМА ПАРИ ДА СИ КУПИ ТАКАВА КОЛА КАКВО ГО БЪРКА ПОДДРЪЖКАТА А И ГАРАНЦИЯТА Е ДАВАТ ДО 30000КМ. АМИ СЛЕД ТОВА КАКВО СТАВА?щО АКО КАКТО КАЗВАТЕ СА ТОЛКОВА НАДЕЖДНИ НЕ ИМ ДАДАТ ПРИМЕРНО 100000КМ.ГАРАНЦИЯ?аЗ ЩЕ ВИ КАЖА ЧЕ ТОЧНО СЛЕД ГАРАНЦИЯТЯ ПОЧВАТ И ПРОБЛЕМИТЕ!А ИСКАМ ДА ПИТАМ ШЕФА-МЕХАНИК В АУДИ КАКВО МУ Е МНЕНИЕТО ЗА ЯПОНСКИЯ ДИЗЕЛ?АКО КАЖЕ ЧЕ И ТОЙ Е *** КАТО НА МЕРЦЕДЕСА ТРЕБВА ДА СИ СКЪСА ДИПЛОМАТА!АБЕ ИЗОБЩО КАК ГИ ДАВАТ ТИЯ ДИПЛОМИ
Iskam da vi kaja 4e sam 6ef-mehanik v AUDI-Firenze(Italia) i moga da potvardia 4e markata na AUDI e prosto varhovata tehnologia za momenta v celiat sviat,NAI-VE4E PRI DIESELOVITE MOTORI SA NOMER 1!Ostavete tezi klozeti MERCEDES i tem podobni stro6liaci!
Относно спора, как се произнася и пише на български "Lamborghini" в статия от същия сайт посочвам я точно: http://news.automedia.bg/read/1083.html пише Ламборджини към средата на самата статия! Значи и хората, които правят този сайт са селяни според Стефан! Моето мнение по тоя въпрос е, че и Ламборгини и Ламборджини не е грешно да се произнасят и по двата начина!
Абе смешник ти ли ще ме учиш да пиша! Ти ако тръгнеш да правиш забележки на всяка грешка ще напишеш романи, защото на всеки коментар има по няколко! В твоя забелязвам, че ги няма точките и една, две запетаи! Мойто момче ще викаш на сина си!
Ти си много заблуден бе мойто момче ми много ясно че ако има пари всеки би предпочел да кара нова кола била тя и Опел и Форд и квото и да е ама да е ново въпрос на вкус вече. И се пише и чете Ламборгини(Lamnorghini) - научи се само на село му викат Ламборджини
morbi neznam ti kvo si go pravil... az ot novi4ko si go karam moito i ve4ee e na 112000 i samo tekushti remonti...4ip4e sum mu slojil..i vurvi dosta priqtno....naistina razhoda e golqm..no i se pak kolata e pove4e kum visokiq klas ot kolkoto kum sredniq....edinstvenoto koeto ne mi dopada e 4e traction controla se vkliu4va avtomati4no nad 100km/h i nemoje da si pluzga na volq 4ovekk..trea se da izkliu4vash shtotoo si dignal nad 100 ...tupotiq golqma