Здравейте, Корсата я взех преди 1 година,тогава беше на 38000 км. и до сега сам на 61000 км. като всеки ден минавам по 70/80 км градско в София.За двигателя няма какво да кажа засега-супер: икономичен(5 в София и 4 извънградско),доста е пъргав 51 kw(70ps),с верига е. Колата е с най-високото изпълнение с климатроник,сензор за дъжд и светлина и много други и от тази гледна точка сам много доволен от опелчето.Преди около 5 хил. км смених една биалетка на предна лява гума и задължителните консумативи(засега).Но имам чуството, че относно ходовата част не е много здрава-отскоро се движа по павирани улици основно и имам усещане че скоро ще се разкърца и разтропа.
След 12год. каране и 240 000км навъртени,продадох Корсата си.
За този период по двигател не съм правил нищо,не гореше грам масло.Кормилната рейка я рециклирах два пъти, това и е слабо място, и преди няколко месеца ми прокапа помпата за високо налягане,и нея я рециклирах.
Не ми светеха сегменти на ТИД дисплея. Купих друг от автоморга за 70лв и си го смених - проблема решен. Вече 3 години карам ежедневно Корсата. Нищо в тази кола не се променя. Купена от Горубляне на незнаен брой километри (сигурно около 180 000 според сервизния интервал). Колата е 2004г. с 4 вр. Пали и на -15С идеално. Харчи градско 4.8/100 при умерено каране. Не гори масло. Карам с 10W40. Само масло и филтри сменям вече, просто няма какво друго да й правя. Нищо не се разваля.
За щастие други проблеми няма, сега двигателя пее, не пуши грам, работи стабилно и тихо. Само не ми светят 2-3 сегмента на дисплейчето, но това знам как се оправя и ще го направя. Също дясна предна врета централното не работи много добре - понякога вратата при отваряне се самозаключва. И това ще го правя натам.
И аз от скоро карам такава. При реглажа на предния мост, човекът ми каза че ходовата чест е перфектна, единствено има една биалетка за смяна, но това не било изобщо належащо.
Двигателя е змей. Работи като часовник.
Аз я купих от автокъща и се оказа, че има проблем - беше пробит водомасления охладител и антифриза се пълнеше с масло. Смениха го оторизиран сервиз, струваше ми 770лв. Явно затова италянката я е продала колата. Маслото беше някакво много черно и смръдливо, явно не е сменяно никога.
Виж какво мои човек занимавам се с ремонти на автомобили и да ти кажа по голям *** от този двигател рядко се среща ,само да не ти се налага да правиш такъв има такива "гениални" решения в него че ще ти падне шапката.Със здраве да си я караш и по скоро да я продаваш.
Цецо, пич!
В България няма толкова дълга отсечка, освен магистралата, където да биеш Астра 1.6-1.8, или друга бензинова Корса 1,4-1,6. Няма!
А ако говориш за 400 метра, сбъркал си!
Kakvo ha-ha-ha,ti karal li si corsa s toq motor-vartq6tiq moment i e 180 a na benzinova Astra ot 2004g. s 1.6 motor e 130(tova da ti govori ne6to).Kat ne si se ka4val ne komentirai