Автомобила го взех преди 2 месеца чисто нов от Опел. Ползвам го изцяло за служебни нужди. Работата ми е свързана с много пътуване из цялата страна и се заредвах, че фирмата е инвестирала в нов автомобил. На външен вид Корсата изглежда невероятно. За 2 месеца съм изминал 20000 километра. Честно казано не може да се каже, че съм карал икономично или че съм я пазил много тъй като при мен нещата са напрегнати и времето има огромно значение. С други думи не съм я жалил. Това което ми прави впечетление и добрия мотор. Колата е много пъргава. Държи се много стабилно на пътя. Вози малко твърдо, но все пак е малък автомобил и това е нормално. В градски условия малките габарити и маневреността са от голяма полза, особено при паркиране. Друга добра екстра е управлението на уредбата от волана. Дотук обаче с добрите неща. Вътре е ужасно тясно. Аз съм си изместил седалката максимално назад. За близо два месеца вече започнаха да скърцат корите на вратите и се разхлабиха пластмасовите панели на таблото и централната конзола. Това особено се усеща при преминаване на неравен участък и дори над "Легнал полицай". От вътрешноста на колата се чуват странни проскърцвания. Същото важи и за седалките. От известно време потропва и предницата нещо. Аз имам Вектра на 5 години, но при нея такива неща не са се случвали. За автомобил на 2 месеца това не ми изглежда добре. На няколко пъти ми горяха и крушките на фаровете. Климатика е ужасно шумен и ако се пусне по-добре е да се спре радиото. Общо взето мнението ми е, че за служебен автомобил е добро решение, но иначе в никакъв случай не бих си го купил.
Е аз работя в петролна компания и всичките автомобили са нови и след година ги сменят, но за съжаление са се спряли на Опели - Астри и Корси. Не зная Астрите как са, но при Корсите проблемите не са само при мен... Да се надяваме сега след като се разрастнахме да има развитие и в служебния транспорт.
Така е, много си прав, тук дискутираме "при равни други условия". Ако няма специфични фирмени изисквания и ако не става дума за голяма фирма като телеком или банка. Говорим за модели съпоставими с корсата.
Избора на служебна кола зависи от самата фирма, защото съгласете се има ФИРМИ и фирмчки! Големите мобилни оператори използват всякакви коли и дори джипове! Фирмите за лекарства служебните им коли ми прави впечатление, че са тойоти и рено поне по мои наблюдения! Ето на енергийните напитки и фирмите които ги правят им трябва някаква по впечатляваща околните реклама и те ползват по нетрадиционни коли (пример РЕД БУЛ мини купър)! В крайна сметка всичко зависи от самата фирма и нейната дейност!
Dobre kakvo 6te prepora4ate kato 4isto nova kola alternativa na korstata za sa6tiete pari vazmojnosite sa dosta : Skoda fabia,seat ibiza,vw polo . ford fiesta , reno clio,citroen c4, peugeot 207 ,toyota yaris,mazda 2 ,nissan micra,mitsubihi colt,daihatsu coure,honda jazz,kia ceed , hyundai i30 aide dacia sandero i kvo osanta lada kalina ako nqkoi se seti za o6te nqkoq kola v klasa da q spomne i da spodeli /-
Оня ден пътувах от Сливен към Бургас. Имаше много силен страничен вятър и шофирането беше кошмарно. Не мога да вкарам Корсичката в пътя. Ужас. А като се разминавам с някой голям камион ще се залепя н аправо за него.
Определено Корсичката си е дамска градска кола. Не знам защо са ти я избрали за служебна при условие, че се очаква да се навъртят много километри. А колата няма да е само гаранционна и трябва да се мисли после и за разходите. Според мен е по-удачен избор дизелов автомобил.
Тези коли са от немските марки мерцедес бмв ауди и фолксваген! Всички те с голям дизелов двигател почти 90% с автоматични скоростни кутии - навъртащи годишни пробези близки до тези на камионите - по около 100 000 - 120 000 хил.км годишно