Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Dodge Nitro

7.9
Закупена: 2008 г., Пробег: 200 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
8
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
10
Качество на материалите
7
Разход на гориво
4
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • бие на очи
Dodge Nitro От: Easyto 11.02.2010 10294 прочитания 9 коментара
Начин на ползване:
тест драйв
На кое качество на автомобила най-много държиш:
баланса между всички важни неща
Начин на каране:
спортно/икономично
Допълнителни бележки
Американската представа за автомобил, който ви дава всичко по време на криза се нарича Nitro. В Щатите дори говорят за "лудостта" по Nitro. За американските представи това е среден размер автомобил, скромен, с нисък разход, с който сте напълно ок по пътя. Там го карат на бензин обаче: 3.7L V6 с мощност 210 к.с. Аз тествах европейската версия, която също се прави в Щатите, но двигателите са дизелови, на Даймлер. Моторът е 177 к.с. и даде градски разход 13-14л. Важно е да кажа, че скоростната кутия и двигателят си пасват отлично. Става дума за типично американски пълен автомат - даваш газ и караш. Ако настъпваш педала леко, автоматът реагира леко и безшумно, а автомобилът набира плавно. При рязко подаване на газ Nitro-то се изстрелва много добре, а автоматът сваля една предавака надолу, когато това е необходимо. Синхронът е добър и разполагате с много мощност по всяко време, която се дозира единствено през педала на газта. Скоростната кутия се "напасва към крака ви" и осигурява много добра динамика. Направи ми голямо впечатление, че когато сте в този автомобил всички се обръщат и заглеждат колата, но никой не смее да погледне шофьора. Когато спирах на пешеходна пътека, наставаше голям смут. За това естествено, колата няма никаква вина. Интериорът е много изчистен. Няма я европейската натруфеност, но материалите изглеждат качествени. Вярно че тестовият автомобил си е напрактика нов, но не чух никакви поскърцвания откъм таблото. Вътре има много пространство. Предните две седалки са на достатъчно разстояние една от друга и подлакътникът е толкова широк, че да не ви се опират ръцете. Типично за SUV модел Nitro е тежък автомобил с висок център на тежестта, така че в завои усещането е по-различно. Окачването дава добра стабилност, но американските автомобили традиционно са по-меки. Nitro можеше да бъде и с по-твърдо окачване, но това щеше да се отрази на комфорта. Направи ми впечатление и звукът на мотора. Много приятно гърлено бръмчене, което създава усещане за 6 цилиндъра, но всъщност са само 4. Автомобилът е много препоръчителен за любителите на Made in USA, а тук има инженерна намеса и от немска страна.
Снимки
Dodge Nitro
0 от 500
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ама много сте ми интересни - за 14 000$ какво да ти сложат - махагон със слонова кост и един 100 каратов диамант ли??! Яки коли си правят янките, да вярно е че горят доста, но такава им е нагласата за петрола, те винаги са били шампиони по употребата му. И като сравнявате щатското качество с европейското бъдете обективни - щото все визирате евро флагманите Мерцедес, БМВ И АУДИ, но по цени отговарят единствено на Кадилак, така че не са съпоставими сравненията.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    сар ( преди 10 години )
    За разликата в Цените на колите между Европа/БГ вкл./и САЩ си има доста причини: 1.ДДС-то в Америка е само 7%! В Европа е от 18 до 22 % и само това дава разлика от 5-6 хиляди за една и съща цена. 2.В САЩ има доста по-слаби изисквания към екологията и материалите отколкото европейск-ите норми.Интериора на американските коли си е направен направо от прости и евтини пластмаси ,а двигателите им са едно поколение назад от европейските-от тук още една разлика в цените. 3.Японските и Корейските производители в Америка се нагласят към местните условия и също постигат тяхните цени. А бе...дълга тема Наскоро оглеждах един Додж Калибър в Бургаският им шоу-рум вътре си е тотална пластмаса!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Фи-то ( преди 10 години )
    базовата цена в САЩ на Тойота Такома е 14 000 долара. А туй 28 300 лв без ДДС нищо не значи, щото ти ДДС то си го плащаш, пък след това ти признават ДДС кредит, ама не ти връщат нищо щото ти приспадат от твоето дължимо. Така че.......нещата се несъизмерими. А втората употреба е просто невъобразима като цени и предлагано качество. А колегата дето мисли, че са много скъпи като разходи за гориво- ами слагаш газ или метан и ще ти кара по-евтино и от Дачия
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    car ( преди 10 години )
    Базовият модел на Toyota Hilux пикап е 28 300 лв. без ДДС , ако я купиш на фирма и е напълно достъпна!Двигателят е 2,5 литра D4-D...супер си е!
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Niko181 ( преди 10 години )
    е като е това основната причина, що и японските коли там са на такава цена? Чак да кажеш, че американските са бангии, ти какво караш?
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    HydroPower ( преди 10 години )
    Основна причина за евтините американски бангии..това е че имат висок разход на гориво. Не могат да се сравняват с европейските коли... Наскоро Буш даде на производителите на коли 700мил $ за разработване на по-икономични двигатели... какво да говорим повече За мен в американските коли има доста по малко инженерна мисъл в сравнение с европейските - иначе има и сполучливи модели. В САЩ най-продаваните коли са Японските-факт!!
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Фи-то ( преди 10 години )
    има то и Мото пфое предлагат Рейнджър:-( ето един американски сайт www.cars.com(може да си избереш ZIP по градове) и ми кажи къде в БГ има Пикап или въобще 4х4 машина на цена 10 000 долара от сорта на Тойота Такома или Нисан Фронтиер(на 5 години). Въобще да не говорим за амреканската продукция от сорта на Форд Ф-150 или 250 и 350, а там рейнджърите са като за БГ социалнослаби:-). И отварям, където и да е в обявите в БГ и ново и втора употреба започват от 30 000лв(освен ако не искам да се набутам с дизелов Нисан Кингкаб от 1995). А рейнджърите(новите) дето стават за нещо започват от 50 000лв(айде старите от 35 000). Разгледай тоя сайт и ще видиш, че може да си купиш който и да е пикап в Америка от 15 000 долара до 25-30 000 долара са най- яките модификации(нови). А ние в БГ купуваме дачии за по 25 000 лв(с климатик:-)). Ей затова става дума.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    HR16DE ( преди 10 години )
    Има пикапи в БГ, Ниссан и Тойота имат и добре се продават.
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Фи-то ( преди 10 години )
    това е автомобил за БГ. А пикапите са още по-страхотни. Не знам какво трябва да стане да има по-голям внос на пикапи от Америка и Додж РАМ и ФОРД Ф-сериите и Тойота и Нисан и още и още и още.............. Защо тези машини не са в БГ?!!!!!! а се тъпчим в грозни Дачии и МИНИ-автомобилчета