Начин на ползване:
тест драйв за 48 часа, градско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
всичко е важно
Начин на каране:
спортно и икономично
Допълнителни бележки
за два дни карах новия Лансър в градското движение на София. Автомобилът беше 1.8 автоматик. Няма какво да се лъжем, този смръщен автомобил е най-стилният японец, представен през последните години. Дори да не е EVO, тази физиономия предполага съответния характер. Колата изглежда сърдита и малко лоша... много стилно.
Много приятно впечатление ми направи смяната на скоростите с пера от волана. Ускорението е плавно и няма да ви замае, но е напълно достатъчно. Предавките може да се сменят и с побутване на самия лост. Но това е, само ако искате. Ако ли пък предпочитате да се движите икономично, т.е. максимално плавно и без да си давате зор да сменяте каквото и да било, скоростната кутия има и напълно автоматичен режим на действие. Той понякога е за предпочитане в големите задръствания.
Признавам, че нямам голям опит с японски коли. Зад волана на Лансъра си мислих, че колата е много шумна. После си дадох сметка, че това може би е нарочно. на това смръщено лице му отива и повече рев от мотора. Знам ли...
Ергономията на купето е на много високо ниво, направи ми впечатление обаче, че седалките са малко меки. Или още по точно, седалките са си ок, но страничните издутини, които трябва да дават опора на тялото при завой, са меки.
И още, интериорът е много стилен и стегнат, но съм виждал и по-висококачествени пластмаси в този клас.
Колата е много препоръчителна за онези шофьори, които са твърдо на мнението, че японските коли са по-добри от европейските...