Начин на ползване:
2-3 пъти седмично
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Безопастността+надеждността
Начин на каране:
Икономично
Допълнителни бележки
Купих го на старо преди година с разбит лагер/главина отзад. Оригинален такъв в оторизираните сервизи на TOYOTA е около 600 лв. с ДДС, аз взех японски за ~300 лв. Дотук разбрах, че частите са на космически цени. Има обаче нещо друго, за годините си Yaris-а е номер 2 по най-малко дефекти според немците от TÜV(http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2007-6-7/20). Това обяснява и факта, че Yaris държи сериозни цени до 100% по-високи от френските модели и 30-40% по-високи от немските.
Друг фактор при избора беше безопасността, има два AirBag и 4* от EuroNCAP, което за времето си и класа е било доста над средното.
Автомобилът при моя стил на каране е по-икономичен от данните в каталога, харчи ми около 5 при до 100 км/ч извънградско с вкл. климатик. Градско от 6 до 7 в зависимост от времето на ползване и трафика. Лампата за резерва светва при оставащи 10 литра в резервоара(тотално презастраховане) от 45 литра.
За поведение на пътя имайки предвид, че съм доста спокоен шофьор не мога да кажа кой знае какво, не съм го тествал в буквалния смисъл, но съм доволен.
Най-дразнещо е хлопането, не знам откъде идва, може би недобре закачени, или по-скоро разкачени бросни и разни пластмаси отпред. Много ме дразнеше, но свикнах и отчитайки пък плюсовете спрях да му обръщам внимание.
Автомобилът е симпатичен, но дизайнът му е малко женски, оригиналните тасове са някак си детски изглеждащи.
Като цяло съм много доволен, защото за мен характерът на плюсовете е много по-важен от характера на минусите, което за всеки човек е субективно. За мен си заслужава парите.