Начин на ползване:
Извънградско, градско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Сигурност
Начин на каране:
Икономично
Допълнителни бележки
Отначало бях резервиран към марката, но когато се качих за тест на Leganza, разбрах колко съм грешал.
Купето е огромно, пътниците отзад се разполагат свободно, честно казано предпочитам да ме возят в този автомобил. Разбира се и самата кола е доста голяма за българските стандарти, прилича даже малко на американския тип коли. Това я прави трудно приложима за паркиране в града. Зависи и от задкормилното устройство разбира се.
Двигателят е едно от големите предимства на колата. Ускорява много добре с 130 кс и спокойно набира по баир на 4та с 4 души.
Воланът е много лек, за сметка на това скоростите са ужасни и още не мога да им свикна. Предавките влизат рязко и трябва да се работи доста със съединителя, за да не дърпа.
Колата е фабрично с гуми 205 и лети джанти, и стои много стабилно на пътя.
А возенето е просто страхотно, дупките не се усещат в сравнение с Вектрата ми.
Има си много малки приятни екстри, като светлинки из цялото купе, дистанционно отваряне на разните капаци, пълен ел. пакет, автоматична антена, ел.огледала.
Материалите в купето са по-скоро некачествени и преобладава пластмасата. Вектрата е по-добре облицована. От друга страна не скърцат много неща и обезшумяването на купето е доста добро. Също така ми харесва дизайна на таблото. Много ме дразни липсата на подлакътници на вратите.
Седалките са много твърди, направо като облицовани пейки. Шофьорската има всякакви настройки и може да се нагласи горе-долу удобно. За 400-500 км до морето няма схващания и болки в кръста.
Задните седалки се свалят, но не е толкова добре измислено като при вектрата и не върши голяма работа тази екстра.
Има airbag за шофьора и пътника до него.
Фабричното озвучаване е задоволително.
Едно от най-дразнещите неща в колата е дисплея за управление на климатика.
Не се разчита от позицията на шофиране при силна дневна светлина, и трябва да се наведеш леко и да му обърнеш специално внимание, което може да бъде много опасно.
Отвън има много пластмасови елементи, с метален лак, който се изтърква.
Чистачките не ми харесват, трудно се нагласят. Най-бързата скорост не е достатъчно бърза за голям дъжд. Същевременно няма много бавна. Пръскалката е много зле.
За любителите на АГУ - много добре се поддава на газифициране с газов инжекцион. Харчи към 9-10л газ извънградско и 7-8 бензин. За мощността, която има е отличен разход.
Ами това е, Леганцата е една като цяло добра корейска лимузина, с някои недомислици, които се компенсират от возията и мощността.
Не ми се е налагало да ремонтирам кой знае какво, така че не мога да говоря за цена на поддръжка. Предвид че всички бакшиши карат корейски коли, не трябва да е висока.
Забравих да кажа, че май е на платформата на Опел Омега.