IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes Benz E

8.4
Закупена: 2016 г., Пробег: 7000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
7
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
9
Качество на материалите
7
Разход на гориво
9
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • Тежка и неповратлива при резки маневри
  • Трудна за паркиране в градски условия
  • Стряскащи цени на някои части и модули
Mercedes Benz E От: blowfish 14.05.2017 8587 прочитания 13 коментара
Начин на ползване:
Главно извънградско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Комфорт, красота, надеждност
Начин на каране:
Спокойно
Допълнителни бележки
Търсех солиден, сигурен и практичен семеен автомобил в ценовия диапазон от 10-12 хиляди лева и се бях спрял на Volvo V70 и Subaru Legacy, но след като разгледах и този автомобил, накрая натежа старата българска поговорка "мерцедесът си е мерцедес". Не смятам, че сгреших :-) Колата е с редовият 6-цилиндров, 3.2-литров OM648 двигател, слаган също на доста по-често срещаните Е320 CDI и S320 CDI, но е заводски дефорсиран с около 30 коня надолу. С обикновеният и най-безпроблемен 5-степенен автоматик. Всичко при тези коли опира до това на какъв екземпляр ще попаднете. Колата е нов внос и излезе на 340 хиляди километра при проверка в Мерцедес (върната на 180 хиляди от джамбазите), но въпреки това в много отношения се усеща близко до нова – по гладкия и силен вървеж без никакъв черен дим, по солидното "тупване" на вратите, по безупречното състояние на боята и т.н. Все пак това е бизнес клас автомобил и е много вероятно да е каран на дълъг път по магистрала, а не да е лашкан всеки ден в града. Пълното обслужване ми излезе 1200 лева (пълна диагностика, масло на двигател, на скоростна кутия, на диференциал, всички филтри), след това смених два предни носача защото единият беше тръгнал да тропа (400 лева), сложих 4 хубави гуми (1000 лева) и вече карам 7-8 хиляди километра без никакви (засега) грижи и проблеми. Иначе най-скъпите компоненти по тази кола са SBC модула на спирачките (дефектен при първите модели и заменен безплатно на почти всички коли) и задното въздушно окачване при комби моделите. Ако търсите само нови и оригинални Мерцедес части, говорим за цени от порядъка на 3-4 хиляди за SBC-то и по 2 хиляди на заден въздушен амортисьор. С електрониката нямам проблеми, освен с един развален датчик за еърбега на пасажерската седалка, предложен на около 1000 лева от Мерцедес сервиза. Въобще, ако искаш да приведеш в нормален вид някой милионник с десетки болежки, говорим за едни 10-12 бона (повече от колата). Рискът при закупуването е голям, но ако попаднете на добре поддържана и нормално карана кола (пробегът не е от първостепенно значение), може да я карате безпроблемно още стотици хиляди километри и ще се влюбите в релаксиращия характер, "мазнотата" при потегляне и спиране, шумоизолацията. Заради комфорта който ви предоставя, тази кола провокира спокойно и неагресивно каране, въпреки нелошата си динамика. Чакам някой да ме убеди как нова Дачия за тези пари щеше да е по-добрият избор :-)
Снимки
Mercedes Benz E Mercedes Benz E Mercedes Benz E Mercedes Benz E Mercedes Benz E
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    roadhelp.bg ( преди 5 години )
    Колега, не бих си дал парите за този модел. Това първо, второ, естетсвено, че ще проблемна при резки движения, това е комби, не състезателен автомобил. Аз имаим 200ТЕ, и акодори стана милиардер, не бих си купил друга кола..., освен ако не е летяща :D Твоя не е толкова стар, колкото моя, но като за Мерц е нормално да са скъпи частите и ремонтите... Дори на моя котур един мотор ( духалката ) за климатроника да сменя, струва едни 1300 лв... Но като цяло бих препоръчал само стари мерцедеси
  • #11
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като започнеш да даваш всеки месец стотици левове за да може тоя премиум да се движи ще разбереш как новата Дачия е по-добрия избор.
  • #10
    5 rate up comment 9 rate down comment
    дачиядрайвер ( преди 6 години )
    Ако мислиш, че за парите които си дал за мерц на 350 000 км може да си купиш НОВА Дачия ,значи живееш в паралелна вселена !
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    zashto be brato :) ( преди 6 години )
    Хубаво ревю, ама пак на метеното....... защо завършваш нелошия разказ със заяждане и пасивна агресия?
  • #8
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    преди 2 години се оглеждах за някой мерцедес ML от времето на този и което ме спря са цените на частите , защото въпреки че е 10-12 годишен цените са като за нов и колкото и да е запазен има да се налива редовно за ремонти .
  • #7
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Bergman ( преди 6 години )
    Браво! Хубаво ревю, хубави снимки, хубава кола. Честито, пази я.
  • #6
    16 rate up comment 1 rate down comment
    fen ( преди 6 години )
    Дано бройката е читава. Изобщо не са толкова здрави - от опит с голям сервиз.
  • #5
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Колата е тежка и сигурна.Причина е да я пожелаеш с автоматични скорости. Минуси-кожен салон и теснотия. В купето е широко колкото голф клас, а отвън е супер широка.Добър избор е само дизела, за мишоци като нас.
  • #4
    14 rate up comment 2 rate down comment
    112 ( преди 6 години )
    Честито но като знам колко им куца надеждността може да има и друго за смяна. Дано се размине де. Много безаварийни.
  • #3
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Миналата година се возих на A8 (D3) и изобщо не бях впечатлен. Не разбирам защо им се кефите, защото определено са прехвалени.