Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Nissan Primera

6.5
Закупена: 2008 г., Пробег: 80000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
3
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
4
Качество на материалите
5
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
7

Какво не ти харесва

  • Скърца
  • Друса
  • Много слабо окачване
  • Честа нужда от ремонти на почти всичко
  • Шумна и недобре изолирана
Nissan Primera От: nologo 21.12.2016 2971 прочитания 12 коментара
Начин на ползване:
Ежедневно, на къси и дълги разстояния
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Умерено агресивно
Допълнителни бележки
Карах колата в продължение на 5 години, купих я доста нова и в много добро състояние. Минах доста километри с нея и смело мога да твърдя, че не е добра покупка. Положителните ѝ страни са: - На първо място: много доброто оборудване като за не-премиум автомобил - задна камера, автоматични чистачки, автопилот; навигация (макар, че върши работа главно в чужбина), хендс фрий (макар че точно моята нямаше) - Не по-назад: Колата е изключително стабилна, в завои с висока скорост не мърда, и като цяло автомобилът има много добро поведение на пътя. Возията му е изключително твърда за моя вкус, но предполагам, че това е и една от причините за стабилността. - Скоростите влизат плавно и точно, с един пръст. - Макар и малко извратен, дизайнът е добре, особено за началото на този век. Колата изглежда футуристично и все още събира някой и друг поглед Долу-горе до тук приключвам с хубавото (не че е много малко), следват нещата, които не ми допаднаха. - Вози като каруца. За да съм по ясен: не вози твърдо, а друса (карал съм коли дето возят твърдо, тази просто си друса), отделно че седалките са твърди (макар и доста удобни) и това влошава усещането за возия - направо може да ти изпадат пломбите. Не стига това, ми по едно време пластмасите започват да поскърцват, което лично мен може да ме докара до лудост :-) - Постоянно има някакви проблеми по нея: Ту окачването ще се прецака нещо (а аз съм изключително внимателен като карам в това отношение - не влизам в дупки, когато мога, намалям при неравности), ту по електрическата част, я механизми на прозорци, я копчета по волана, я CD, я стоповете, ту нещо по двигателя (макар че по двигателя сериозни проблеми съм нямал). Това само по себе си не е чак толкова страшно, но всякакви ремонти на тази кола са баснословно скъпи. Не съм специалист и ходя в сервиз, където съм ремонтирал и в момента ремонтирам другите си коли, но тази беше значително по скъпа от останалите. - Като цяло0 е недобре шумоизолирана, чуват се гумите, чува се доста силно и двигателя, което изморява на дълъг път. Иначе като цяло колата е голяма, с просторен салон и голям багажник, подходяща е за семеен автомобил. Видимостта назад е символична, но пък има камера за задно виждане. На мен, главно, заради постоянните ремонти, твърдата возия и немалкия шум, не можа да ми спечели сърцето и след 5 години каране се разделих с нея, но като знам на какви други кошници съм се возил, не е чак толкова лош избор. Надявам се да помогна на потенциални собственици
Снимки
Nissan Primera Nissan Primera Nissan Primera
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    f ( преди 2 години )
    Карам Нисан Примера п12 8-а година от 2009, но с японския двигател 2.2 дизел 126 коня. Колата е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗДРАВА, И СЪС НЕЧУВАНИ ЕКСТРИ ЗА ГОДИНАТА СИ 2002г. Това е първата серийна кола с фабрична камера за задно виждане.От екстрите ми харесва също автоматичните фарове, тоест регулирането им вертикално според натоварването в задната част на колата.Много малко работи сам сменял, едното е държачите на предните стъкла, и на тях пише- made in renault, затова с френския мотор са евтини.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    nissan ( преди 2 години )
    KOLEGA TI SI VZEL NAI SKAPANIQ MOTOR.TOI E NA RENO.2.2dci ili 2.2di sa mnogo po dobri i sa qponski dvigateli
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    иван ( преди 2 години )
    Колеги,карам японски коли 10 тина години и за нищо не ги давам за немски.Проверете в сервизите кои коли са там .Ще кажете,че повече се карат вярно е,но попитайте майсторите освен за обслужване за друго дали са правили по тях.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    илия ( преди 2 години )
    Карайте японско пък на маса хвалете си немско.Като тези дето хвалят Русия пък емигрират на запад.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    nologo ( преди 2 години )
    Дизел, 1.9 dCI
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ЦЕНКО ЧОКОВ ( преди 2 години )
    Какъв мотор е бензин или дизел
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    NoLogo ( преди 2 години )
    Привет, Интериорът беше едно от хубавите неща (като дизайн). Честно казано, в началото се притеснявах ках ще гледам уредите в централно разположено табло, но се оказа, че бързо свикнах и после ми липсваше. Иначе като дизайн и ергонимия всичко беше направено много, ама много удобно. Само да отбележа, че Примерите, след фесйлифта (2006) таблото не е много добре видимо при силна дневна светлина, понеже има някакво странно стъкло. Но не е чак такава драма.
  • #3
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    На външен вид изглежда добре, но интериора е покъртителен направо, както при повечето японски коли.
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    zoom in ( преди 2 години )
    Иначе, мерси за интересното ревю. Едни познати имат такава, но никога не съм се возил и не съм се интересувал сериозно от тази кола, та честно казано малко се изненадах от интериора.
  • #1
    9 rate up comment 5 rate down comment
    zoom in ( преди 2 години )
    Ох, дано по-бързо първият коментар натрупа минусите си, че да се скрие и да не превърне дискусията в грозно заяждане немско-японско. Имах А3 за 3 години и за този период с майсторите си станАхме роднини.