IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford Mondeo

7.5
Закупена: 2016 г., Пробег: 3 000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
8
Оборудване
8
Пространство
7
Цена/Качество
9
Качество на материалите
5
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • елементарен аналогов часовник
  • евтини, надраскващи се пластмаси
  • твърди предни седалки, пасажерската не се регулира по височина
Ford Mondeo От: Kylrad 26.05.2016 4851 прочитания 5 коментара
Начин на ползване:
Ежедневен, градски, общ
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Външен вид, открояващи се допълнителни джанти, надежност
Начин на каране:
Спокоен, търпелив
Допълнителни бележки
Сред младежта често се използва клишето "всичко е ориентирано към водача", като мотив при избора им на автомобилна марка или конкретен модел от нея. Не това е философията на Ford Mondeo естествено, но добро впечатление правят допълнителните функции за настройване на шофьорската седалка, както и обшитият в кожа, приятен на допир, регулируем четириспицов волан. За по-непретенциозен човек, воланът е обикновен "геврек", който се върти, следователно необходимо е още за да бъде впечатлен, но при автомобилистите съществува нещо наречрно оптимална позиция за водача и независимо дали сте висок или нисък, слаб или пълен вие можете да я постигнете. Един от първите уроци при шофиране, е че воланът се държи с две ръце на 10:10ч., ето защо обръщам такова внимание на кормилото, на правилната стойка и на добрата видимост при шофиране. Външно, първото впечатление е одобрително, формите са изчистени и балансирани, открояват се леки очертания и приятни извивки, единствено отзад има рязки скосявания. Стоповете са малко хипнотизиращи, защото във вътрешността им има описвани концентрични кръгове. За протокола и за незапознатите, това е седан версия, съществува и хечбек такава, която съвсем леко се разминава с тази и иай-лесно се разпознава по чистачката на задното стъкло, това е характерно за повечето коли от този клас, явно пазарът го изисква. Това, което пазарът не изисква обаче, е отваряща се, асиметрична спрямо основната поставка за чаша, излизаща магически от централната конзола, но маркетинг отделът явно решава да впечатли потенциалните си клиенти с тази "иновация", като по този начин пасажерът не може да се вози без да мисли едновременно за позицията на левия си крак и за напитката си. Все си мислех, че показатели като 2.0i, 145к.с. и оборотомер, чиято червена граница започва от 6500 об./мин. са много добри за бензинов агрегат, но в действителност, двигателят е толкова рафиниран, че се усеща като 1.5i, не че е маломощен, но на празен ход е едва доловим, а колкото повече го форсирате, толкова повече бучи и усещането е все едно го измъчвате, при kick down е същото. Въпреки това, колата е подходяща за по-динамично шофиране, изпреварване, добре стои на пътя, окачването е стегнато, отзад - независимо, а седалките са си откровено твърди и при по-дълги разстояния изморяват. Габаритите идват малко широки, отнемат от маневреността, особено назад, но пък за сметка на това просветът е добър, клиренсът идва леко вдигнат, помоему - точният, следователно с лекота можете да изкачвате зимата и да къмпингувате лятото. Оборудването е предостатъчно за подобен род автомобил, на разположение са ви централно заключване (и от ключа), пълен ел.пакет стъкла и огледала, ел.регулируема шофьорска седалка по височина, 6 еърбега, ABS, бордови компютър, автопилот, мулти "чупещ" волан, ел.заключваща се вратичка за резервоара и превъзходно стерео. Общо взето, ако сте нормален и зрял човек, работата ви е свързана с пътувания, командировки или пък имате нужда от достатъчно голямо, добре изглеждащо, фамилно МПС, което с лекота може да се управлява и от втори човек, вземете под внимание и се убедете сами за себе си.
Снимки
Ford Mondeo Ford Mondeo Ford Mondeo
0 от 500
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    EMOS ( преди 7 години )
    Чудесен анализ,перфектно съотношение цена качество.
  • #4
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Мондео ( преди 7 години )
    Колата е мнооого хубава за парите си, вървене, окачване и управление са чудесни.За парите си е еталон! Кой е карал такава кола зане плюсовете. Според мен само си сбъркал с автоматика. 4ск не си е работа.Дано поне е здрав.
  • #3
    5 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хаха , надеждност и Форд са две различни неща...
  • #2
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    От Март 2016г., надеждността оценявам високо 8/10. Мотора е с верига, автоматика е 4 степенен с хидротрансформатор, т.е. по-обикновен, без ръчен режим, окачването и ходовата част служат за основа на тези на X-Type. Безопасността за пътниците е 4/5* според Euro NCAP, каросерията е поцинкована, сглобката е качествена. Зад волана, усещането е че си заложил на сигурен кон.
  • #1
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Man ( преди 7 години )
    Поздрави за ревюто! От колко време я имаш и как оценяваш надеждността?