Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mercedes Benz E

7.1
Закупена: 2015 г., Пробег: 4 000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
8
Оборудване
7
Пространство
8
Цена/Качество
7
Качество на материалите
7
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • Смяната на предавките не винаги е приятна
  • Ниска по неравности
  • Огледалата не се прибират
Mercedes Benz E От: WavinWizard 18.03.2016 6998 прочитания 8 коментара
Начин на ползване:
Универсален за всякакви пътувания семеен автомобил
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Елегантният, пустинно камуфлажен външен вид
Начин на каране:
Като венециански гондолиер
Допълнителни бележки
Моделът (W210) седан минава за пищна каляска, с която Пепеляшка да отиде на бал, ако предшественикът му (W124) беше старата неугледна "тиква" с оранжеви мигачи. Трансформацията е голяма, стария модел беше изключително хвален заради здравината си, външно беше сравним с танк, освен това на предния капак имаше и "мерник". Новият модел също запазва емблематичния "мерник" във всичките си вариации Classic, Elegance и Avantgarde, но е много по-контешки и ще ви подтиква да се обличате така за да сте в унисон заедно. В конкретния случай сме "класици", макар двигателят да е само четири цилиндра, аз бях приятно изненадан от Е230 автоматик, но имайте предвид че обемът му е над 2000 куб.см., и попада в друга ценова категория за по-високо замърсяване на околната среда, което ще разберете в местната община при плащане на годишен данък. Ускорението беше прогресивно и задоволително за Deutsche Luxus Limousinen, с kick down дори и бързо. Обратната възка от отвореността на педала на газта по време на път е сравнима единствено с послушно мъркащ котарак. От спряло положение, когато веднага си махнете крака от спирачката и натиснете повечко газта, усещате едно много приятно, първоначално "отлепяне от асфалта", "изстрелване в права линия", без да боксува някое от колелата. За да оцените положително подобна кола, се предполага че трябва да сте със спокоен нрав и разбирането ви за живота да не се изразява със сентенцията "живей за мига", а с "бързай бавно". Ако спортните коли те подканят да ги караш бързо и ти вдигат адреналина, тук е точно обратното, караш си спокойно като в открито море и винаги си повтаряш: Бавно и славно. Возията е изключително приятна и отпускаща, без излишен драматизъм можете да изминавате дълги разстояния, като за целта разполагате и с автопилот, но в градски условия относително ниското окачване (за голям семеен седан) прави впечатление по по-изпъкналите легнали полицаи. Имам лека забележка към смяната на предавките, която на моменти беше груба и остра и това отнемаше от удоволствието и комфорта по време на път. Може би шокиращо за някои ще е и това, че нямате дясно лостче за чистачката (която е само една), командвате я от лявото. Усещането зад волана е за солидна и надежна кола и въпреки задното предаване и за предвидима такава. Макар да си играех често с опционалните електрически седалки в началото, с течение на времето осъзнавах, че по-новите версии (facelift) в комбинация с Avantgarde изпълнение, тъмен махагон и кожен салон създават представа за изцяло завършен автомобил.
Снимки
Mercedes Benz E Mercedes Benz E Mercedes Benz E
0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Много трошлива кола. Също така предразполага към пенсионерско шофиране,никаква емоция.Тежка,неповратлива,тромава, общо взето мечтата за всеки пост-комунистически чичка,карал преди това Лада или москвич. Но мерцедеса е един средностатистически автомобил без много предимства,освен добра возия и широко купе.Нищо особено като кола.Типична германска,тежка и общо взето нищо особено.
  • #6
    11 rate up comment 0 rate down comment
    WavinWizard ( преди 2 години )
    Благодаря ви на всички за положителните реакции.Ще продължавам да пиша и за напред още тестове,само коли да има,иначе това ми е трети тест,който публикувам тук.За седалките лоша дума не мога да кажа,возил съм се на неудобни,тези са комфортни. http://prikachi.com/images/208/8709208e.jpg Ето линкове и към предишни представяния: BMW 318iS Coupe E36 http://automedia.investor.bg/test-drive/testdrive_1248.html Citroen ZX Coupe 1.8i Furio http://automedia.investor.bg/test-drive/testdrive_1250.html
  • #5
    11 rate up comment 0 rate down comment
    BRAT ( преди 2 години )
    Приятно и грамотно написан тест! Поздрави! Тези W210-ки основния проблем им е в гнието на ламарините на определени места, колкото и странно да звучи за Мерцедес. Иначе, комфорта е ясно, че е на много високо ниво.
  • #4
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    даа, всичко това което го е описал е част от "магията на мерцедес". Дори и в по-малки модели е същотоусещането за един солиден автомобил който предразполага да се возиш дълго и комфортн. Само едно нещо не ми хареса защо седалките им винаги са малки твърди и неудобни? Без значение с какво са покрити обикновен текстил или скъпа кожа дали се намираш в б-клас или огромно двуврато купе ес клас тунинговано от амг.. Винаги са супер неудобни и малки.Останалото е история :)
  • #3
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Уф ( преди 2 години )
    Бих се влюбил в колата по описание, ако не я бях виждал. Това обаче няма значение, ако човекът си я харесва, нека се радва дълго на колата си, а тя да му служи вярно.
  • #2
    18 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 2 години )
    Автомобилът е описан почти поетично. Направо се потопи в атмосферата. Изглежда запазен. Дано да ви служи вярно дълго време.
  • #1
    14 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-грозният Мерцедес за всички времена - лично мнение! Това не го прави в никакъв случай лош Много безаварийни километри от мен!