Начин на ползване:
в града
На кое качество на автомобила най-много държиш:
практичност
Начин на каране:
разумно
Допълнителни бележки
Купих го на старо миналата година като за сега съм сменил само масло, накладки и тампони и чистачката на задното стъкло. Харчи около 7-8 на 100 в града. Дизайнът е семпъл и изчистен както отвън, така и отвътре. Добре, че попаднах на купето с 3 врати, защото изглежда по-спортно от скучния седан и от хечбека с 5 врати. Двигателят е сполучлив и нямам никакви оплаквания. Като екстри има ABS, климатик, предни еърбеци и имобилайзер. Снимка нямам, но моят е син като този на снимката. Има малко забележки по боята, но като цяло е доста запазен. За тези пари не можах да намеря нищо по-читаво, още по-малко европейско. Най-хубавото е, че въпреки, че е евтин модел, носи на оптичен тунинг. Отзад му сложих нов спойлер и потъмнени стопове. Джанти не съм слагал, защото си дойде с лети. В града се паркира лесно, не заема много паркомясто и има добър радиус на завиване. Возията е сравнително мека, по-мека от тази на Пежото 307 на баща ми. Салонът е по корейски сдържан, но аз така или иначе не си падам по джуджавки и кич. Важното е, че всички уреди и бутони са на мястото си и работят. Има леки скърцания, но за тази възраст е нормално. За сега нямам никакви оплаквания и като за студентска кола е идеален избор. Всъщност е добър избор за всички, които търсят практичност, безпроблемност и добра возия, но не искат да харчат излишни пари. Като се замисля колко пари щях да дам за Голф или Фокус, чието качество според мен не е кой знае колко по-различно, определено си струва. Ако ме питате дали си струва риска да си вземете Хюндай на старо - ако е Акцент определено си струва!