Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
външния вид
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Мислих дали да пиша минусите, но реших , че всъщност аз само минуси видях от тая кола , така че единствените плюсове са й , че наистина много дърпа и наистина е красива. Колегите ми все ме бъзикаха , че съм дошъл с космическия кораб докато я карах. Другия плюс е , че даваше добър разход - с газова уредба ,и то нормална , ми падаше даже и под 10 извънградско , което за тия кубици си е добре. Почвам с минусите - супер тясна - багажник няма , отзад има място за резервна гума и най-много една раница или малка пътна чанта , сложиш ли обаче газова бутилка тогава няма място и за раница , ами само за торби тип Кауфланд. Ако пътувате с повече багаж се откажете от тая кола. Втория минус е твърдото возене - такава каруца няма , усещаш всяка дупка , а в България дупки много. Трето - ниска е , опира къде ли не , спукания картер ти е гарантиран. Електрониката - ами често ще мигат какви ли не лампички , включително и да няма проблем, но това се оказа че е често срещано при доста алфи. За периода в който я карах смених четките на динамото - да , това може да се случи на всяка кола , ама на тая динамото е завряно на такова място , че дадох и едни 50на лева само за да я разглобят. После - махнах катализатора , и то не по мое желание - просто беше свършил курса , типично по български сложиха едно гърне на негово място и колата моментално загуби мощност. Смених гарнитурата , трябваше и свещите , ама се оказа , че за тая кола били 8 на брой , и то по 20 лв бройката , естествено не ги смених и така и си я продадох. Казах му на човека , че тая кола не струва , ама той като зяпнал външния вид и се захласна и така. Не я препоръчвам на никой тая кола.