Винаги съм бил почитател на Форд и Опел и смятам, че има защо. Автомобилът е много качествен за възрастта си. Добра возия, красив дизайн. Освен това е евтин, а предлага доста. Смятам да го боядисам в Imperial Blue като Фокус RS.
Аз имах такъв форд, само че следвашия модел с фейслифта. В интерес на истината за градска кола е ОК. Изключително здрава е. Единственият проблем са и биалетките. Разбиват се много бързо по нашите прекрасни пътища. Но поне са евтини. По 15 лв едната :). Лично мое мнение, е че не мога да и дам 10 за удоволствие от шофиране. Общо взето вози като каруца, но погледнато ЦЕНА-качество е ОК. Пак казвам, не я сравнявайте с ауди или бемве.
Цената е леко по различна. За парите си е прекрасна кола.
Да бе разбрах те - колите са за четене, не са за каране. Аз съм карал колата, ти си чел за нея в Топ Гиър и сега трябва да ми обясниш :):):)
Най-добре автора да даде мнение по въпроса според мен.
Уффффф - аз му обяснявам, че съм карал служебен фокус - тоя ми обяснява да си купя списание да чета намкфоси?!? Тва да ве не е детска градина тука да ми четете книжки.
ПС. Почти ме убедихте, че бараката горе на снимката и фиеста 1.2 са най-яките за каране коли на света - ОК - живейте си там в измисления свят!
Така е, първото поколение Фокус промени автодизайна, помня какъв фурор беше когато го пуснаха. Разбира се най-красивата му версия е в изпълнение RS от 2002-2003.
И още нещо. Вземи си последния брой на Топ Гиър България. Там ще видиш точно Фокус 1 при избора на "коли с душа". Защо ли? Ами като си купиш броя, ще разбереш. само ще подскажа"...той е способен да върви по-добре от много от неговите сегашни конглокенти" А това го казва ТГ, не някой анонимник като теб от АМ!
@долния анонимник ( защо ли си такъв...), удоволствието от шофирането не е правопропорционално на скоростта или твърдостта на окачването. Преди време АБ избираха автомобили за удоволствие. Та там попадна една Фиеста с 1.25 литров мотор. Защо? До нея бяха много по-големи светила, струващи дори стотици хиляди.
Форда няма грешка. Евтин, но пък върви и не се чупи. Окачването е здраво и цената му за ремонт е абсолютно приемлива. Самата кола няма явно изявен характер, не става за спортно каране със сигурност но пък за ежедневна кола е един от най-добрите варианти. Години може да си я караш без да ти пука особено дали
е я забършеш някъде или ще ти я откраднат или ще се счупи.
Имах служебен фокус седан, черен металик, Ghia изпълнение - доста по-добър от този на снимката от ревюто. Ама как да му дам оценка 10 като съм карал много, ама много по-брутални коли. А все пак има и нови фокуси, а за тоя на Колин Макрий за $1 000 000 какво да кажем - оценка 1000 ли? За мен реалната оценка е 8 в най, ама най-добрия случай.