Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Dacia Logan

6.1
Закупена: 2007 г., Пробег: 130000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
10
Оборудване
2
Пространство
7
Цена/Качество
7
Качество на материалите
3
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
4

Какво не ти харесва

  • Ниско качество на материалите
  • Твърде бедно базово оборудване
Dacia Logan От: 1.4MPI 04.01.2013 4033 прочитания 10 коментара
Начин на ползване:
служебно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Ниски експлоатационни разходи
Начин на каране:
спокойно
Допълнителни бележки
Разход на гориво - около 6л/100км смесено. За 130-те хил. км. по българските пътища са сменяни веднъж кормилните накрайници - на около 90 000км, на цена ~15лв./бр. и още веднъж левият кормилен накрайник, този път с по-качествен на цена от ~35лв. Сменян е и веднъж акумулаторът, след няколкократно презареждане - 45Ah на цена от ~110лв. Сменяни са и веднъж предните накладки на около 120 000км на цена от ~25лв. комплектът. При зимни условия, автомобилът е доста проходим, но поради теглото от само 975кг. е доста нестабилен по коловозите. При скорости над 120км/ч шумът в купето е значителен, като при по-продължително пътуване по магистрала би било неприятно. Пластмасите са с доста некачествена сглобка и ниско качество, поради което от време на време си поскръцват. Багажникът е голям, но при базовото изпълнение липсва всякаква тапицерия, вижда се само гола ламарина. Зимата задните врати замръзват. Кара се изключително лесно, отзад се возят удобно дори 3-ма възрастни. Таванът е доста висок и мястото за главите на пасажерите има предостатъчно. Ремонтите са лесни, като дори човек без никакви технически познания би се справил. Парното е много добро и загрява бързо купето. Определено автомобилът си заслужава, като се има в предвид ниската цена - само 12000лв.
Снимки
Dacia Logan
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Дачия Логан е с голям пътен просвет и просторно купе автомобил, който обаче е невероятно грозен и *** като дизайн. Куплирана с непродадени възли и агрегати на Рено, Дачията е вид "Рено втора класа", и това се усеща дори по металното дрънчене на вратите при затваряне - като на варел. Даже няма дръжки на вратите отвътре, а процепи в тапицерията, служещи за това. Бих я взел само на старо и то на цена до 2000 лева, защото за 3000лв мога да купя БМВ 7 серия и да се пренеса от бунгало в дворец.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    http://dacia.bg/gamma/Logan/Prices.aspx Аз разлика не виждам. Вие? Все са си 13000 лева.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    http://dacia.bg/gamma/new-logan/prices.aspx
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Логън започва от 6042 евро
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Цената на базовия модел Сандеро в Испания е 4352 евро. При нормална заплата от 1000 - 1300 евро.
  • #4
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    да, колкото и да четем подобни ревюта, малко от нас биха се навили на Дачия за 12000 лева. Това е много странно за мен, защото получаваш сравнително надежден и евтин за поддръжка автомобил. Сега новото Сандеро е на тая цена, доста по-добре изглежда и отвън и отвътре и се чудя, защо отново всички се тълпят в сайтове като мобиле и карс беге.
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    ГОШУ ( преди 6 години )
    Сефте ревю без лакърдии и преувеличения.Все пак най-добрия автомобил е служебният.
  • #2
    24 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 6 години )
    Много смислено ревю, поздравления.
  • #1
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Коста ( преди 6 години )
    Точно това се очаква от Дачия и колата се справя много добре. Лошото е, че се монтират само малки двигатели, но и това не е изненада, щом идеята е да се направи приличен евтинджос.