Начин на ползване:
служебно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Ниски експлоатационни разходи
Начин на каране:
спокойно
Допълнителни бележки
Разход на гориво - около 6л/100км смесено. За 130-те хил. км. по българските пътища са сменяни веднъж кормилните накрайници - на около 90 000км, на цена ~15лв./бр. и още веднъж левият кормилен накрайник, този път с по-качествен на цена от ~35лв. Сменян е и веднъж акумулаторът, след няколкократно презареждане - 45Ah на цена от ~110лв. Сменяни са и веднъж предните накладки на около 120 000км на цена от ~25лв. комплектът.
При зимни условия, автомобилът е доста проходим, но поради теглото от само 975кг. е доста нестабилен по коловозите. При скорости над 120км/ч шумът в купето е значителен, като при по-продължително пътуване по магистрала би било неприятно. Пластмасите са с доста некачествена сглобка и ниско качество, поради което от време на време си поскръцват. Багажникът е голям, но при базовото изпълнение липсва всякаква тапицерия, вижда се само гола ламарина. Зимата задните врати замръзват.
Кара се изключително лесно, отзад се возят удобно дори 3-ма възрастни. Таванът е доста висок и мястото за главите на пасажерите има предостатъчно. Ремонтите са лесни, като дори човек без никакви технически познания би се справил. Парното е много добро и загрява бързо купето. Определено автомобилът си заслужава, като се има в предвид ниската цена - само 12000лв.