IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen C5

8.6
Закупена: март-2006г. г., Пробег: 103 500км км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
8
Оборудване
8
Пространство
10
Цена/Качество
10
Качество на материалите
7
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • шумни спирачки
  • малък радиус на завиване
  • хеч-бек модел
  • слаба боя (модерни неволи)
  • бързо дефектиращ демпфер.диск
Citroen C5 От: Ivelin 02.01.2013 6758 прочитания 20 коментара
Начин на ползване:
семейно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
возия,простор,комфорт
Начин на каране:
умерено-бързо
Допълнителни бележки
Това е продължение на тест драива от преди.Вече имам над 103 000км и смея да твърдя че това е един чудесен автомобил.Имайки предвид че съм имал 8 автомобила , този е девети .Мога да заключа че не само удовлетворява ,но и изпреварва редица марки в класа си!Само тесногръдието на редица шофьори (незнайно и за тях самите влюбване в някоя си марка) му пречи (С-5) да бъде по масов автомобил в БГ. Защото в Европа е доста почитан. В техн.подръжка реално за 7 г. и 103 000км .е сменен един накрайник и две крушки.Препоръчвам горещо този автомобил.
Снимки
Citroen C5 Citroen C5 Citroen C5 Citroen C5 Citroen C5
0 от 500
  • #9
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Алекс ( преди 11 години )
    Не, няма. На твоята също, защото като ти гледам акъла се сещам каква може да е жена ти.
  • #8
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А, ЕГН-то на жена му,няма ли да поискаш ????
  • #7
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Алекс ( преди 11 години )
    Ивелине, гледам че живееш в Испания. Къде по-точно, ако не е тайна?
  • #6
    13 rate up comment 8 rate down comment
    компетентен до любоп ( преди 11 години )
    Считай каквото искаш. Заради това Ц5 намразих Франция,французите, Сена и Айфеловата кула. Айде, със здраве!
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    любопитен ( преди 11 години )
    Многоточковото окачване е лесно и евтино за поддръжка.За макферсън няма какво да говорим ,каруца или пейка на колела ми не трябва!По добре ЛАДА но макферсън никога!Въпреки че той се чупи по често и също не излиза евтин(макферсън).И накрая всеки си има магаре и да си го сресва както намери за добре!
  • #4
    11 rate up comment 10 rate down comment
    любопитен ( преди 11 години )
    Като сме почнали да продължим.Това същото окачване на автомобили след 2006г му дават 300 000км. гаранция.Това същото окачване има много по малко елементи от едно много точково окачване на - Ауди А-6,Бмв 5серия,Мерцедес Е-клас, Опел Омега и др.Колко струва комплект оригинални амортисьори на горепосочените автомобили или на някой японски?????????А безбройните щанги и тампони .А пружини?А регулировките и на задни мостове на повечето от тях?Да не си мислиш че многоточковото независимо окачван
  • #3
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Окачването те прави ,шофьор без авт. за дълго време,в много от случаите авт. отива на гробище,защото ремонта е по-скъп от таралясника,съседа ми се уши два пъти,-И сега никога повече "хидропневматично" окачване!!!
  • #2
    13 rate up comment 6 rate down comment
    любопитен ( преди 11 години )
    Бих искал да посочиш какви проблеми знаеш за модела и колко е разликата в пари за идентичен проблем в друга марка?(особено в немска такава)????????Ако не посочиш такива да считам ли че нарочно пишеш не обосновани мнения?
  • #1
    17 rate up comment 17 rate down comment
    компетентен ( преди 11 години )
    Не бързай,приятелю, проблемите на модела започват от 100 - 120 000. Ще те съсипе финансово, ако и да имаш добри доходи.