От аутобилд са въодушевени и са написали статията:Хибридът върви и върви, и вървиТестът продължава до 200 000 км.Някой сеща ли се за друг автомобил, който е и ще бъде тестван на тази дистанция? Отзивите за Prius-а от продължителния тест са противоречиви: някои са въодушевени от икономичните технологии, други не толкова. Но надеждността е несъмнена: тестът на Toyota ще продължи до 200 000 километраЩом германците признават Приус, като една от най-добрите и надеждни коли им вярвам.
Забелязвам в много европейски градове такситата са Приус. В САЩ и Канада също много таксита са Приус. У нас също се наблюдава подобна тенденция. Явно има защо. АБ с продължителният тест от 100 000 км го доказва. Приус не е дал нито един какъвто и да е дефект. За тези км дори лампа не е изгоряла. Според мен уникален автомобил във всяко отношение.
Изглежда като сапунерка и е една от най-грозните коли, създавани някога.Супер умрял кон е тази колица, карал съм я малко и направо не ми се вярваше колко е умряла, а не е като да карам Мустанг или Корвет.Няма икономическа изгода, освен ако не си такси или нещо подобна. За 20,000 по-малко вземаш Авенсис.А и това точно за Тойота да дадеш удоволствие от шофирането - 10 от 10 е МЕГА НЕРЕАЛНО. Това са най-скучните коли в света.
Ако не беше толкова смотана на външен вид, ако не беше толкова тромава и ако вътре всичко не беше от евтини пластмаси и не возеше твърдо и ако *** на газта и *** на спирачката работеха, щеше да лива колата, ама се събраха прекалено много "АКО".
Таксиджиите много правилно се ориентират към приус, ако им пускат ниска лихва по лизинга не са никак зле, а те и без това карат малко КМ на ден така че това е една алтернатива на бензин + газ или по-скъпия вариант с дизел. Но да си купиш такава кола за личен автомобил си е чисто скандално, при положение че цената му е сходна с БМВ 3та серия или бенц c-class. Просто няма сравнение с премиум класа, а за такси единствено се изплаща при ниска лихва или ако им ги дават за реклама..