Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW Serie 3

8.9
Закупена: 2012 год. г., Пробег: 2400 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
10
Пространство
2
Цена/Качество
10
Качество на материалите
10
Разход на гориво
9
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • кашкавалени носачи които са комплект с всичко и много скъпи за 12 годишна тройка!
  • огромен минус са алуминиевите носачи които задължително са комплект и не може да се купи само шарнир
BMW Serie 3 От: Nedelchev 30.03.2012 7129 прочитания 28 коментара
Начин на ползване:
лична
На кое качество на автомобила най-много държиш:
качество на материала
Начин на каране:
нормално като за възрастен
Допълнителни бележки
Собственик съм на личен автомобил Е46 Седан 318 118 коня с ръчни скорости и климатроник. Носачите са пълна трагедия! Окачването е кашкавалено и се чупи много бързо я шарнир я тампон а всичко върви в комплект с носача и е много скъпо! По двигател нямам никакво оплакване. Скоростната кутия - трудно влиза първа предавка докато е студена и се оправя чак след 20 км. въпреки че колата загрява при минусови темп. за 10 км. на първа предавка и трябват 20 км. докато почне да влиза меко. Хидравликата също е твърда и изисква усилия за хора със слаби ръце.
Снимки
BMW Serie 3
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    ami neznam i az karam e46 ama nosa4ite mi sa po 275 lv. i pak ne mojah da gi karam 6 meseca
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Боби ( преди 6 години )
    Карам Е46 вече две години и съм изключетелно доволна. Какво значи кашкавалени, много е скъп един носач, няма що.. 170 лева. Мейле, със сменяеми шарнири! Няма такова нещо с трудно влизане на 1-ва... Има, но хвани прочети какъв може да е проблема, просто не е поддържана тази кола. Колкото до хидравликата, божее, твърда била - няма такова нещо, виж на Е90 вече може да се каже, че е твърд волана..Изобщо е46 е прекрасен и с много комфортна возия за класа си автомобил и очевдно не е за всеки :DDD
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нормално е да е скъпа поддръжката - вие какво искате, да карате баварец , но друг да плаща кефа хахаха, особено старите коли у нас са си потенциални гробници, предвид уникално баталните ни пътища до какво друго могат да доведат иначе здравите модели...за нито едно оригинално и читаво масло че няма да не говорим...
  • #19
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това са джипки за напомпани тъпаци които го играят мутри. В БГ такива има много. И после защо жените харесвали повече чужденците. Ами защото там телесното не е над духовното, над характера. Тези напомпаните масово са ограничени и мислят само за фитнес и жени. Те други интереси нямат освен да си показват мускулите и да се хвалят колко вдигат от лежанка.
  • #18
    6 rate up comment 8 rate down comment
    nov ( преди 7 години )
    az sam si ai vzimal v garancia ot BMW na 78000 sega e na 258000 i osven maslo i filtri drugo ne sam smenial super zdrava kola no ponege imam vrazki v BMW i e izbirana no znam sas sigurnost 4e kola pod 400 000 ne vliza vie kakvo iskate da karate do milion bez da pravite e niama takiva pone ve4e niama a na bmw komp.znam 4e niama korekcia
  • #17
    4 rate up comment 12 rate down comment
    NIKKY ( преди 7 години )
    3-KATA E ETALON V KLASA SI. HUBAVITE BAVARCI SA OT 5-TA SERIA NAGORE.
  • #16
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз съм селянче обичам наште голфове одъртели гадни Бмв-та, Мерцедеси-***. На немску аз налитам и ги много газя, на светофара се дръпвам, а мацката ми *** фара. Живея аз на село, във прованса и в багажника на беимвето слагаме доматито в бурканито. А братчеда има мерцедес-мече, пуши като кюнец и комин, но прави се на богаташки син. Тати има Голф, а мама - Поло и с тях ходиме на моло.
  • #15
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Колата е била хубава за времето си, а сега да имаш проблеми е съвсем нормално! Вие какво очаквате, че една кола е направена да работи завинаги?! Естествено че след 7-8 години се започват смените, въпроса е че като човек не може да си позволи нещо ново ремонтира. А по въпроса с оборудването - срамно е, че някой 10-15 годишни коли имат повече системи за безопастност от такива излезли тази година. Но това е автоиндустрията за съжаление, който има пара цака, който няма се надява да не му се случи..
  • #14
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    АБЕ СМЕНЕТЕ РЕВЮТАТА, КОИТО СЕ ПОКАЗВАТ НА ПЪРВА СТРАНИЦА ВЕЧЕ!
  • #13
    8 rate up comment 20 rate down comment
    Filiberto ( преди 7 години )
    Пфу *** от Пазарджик хвли тъпата кошница на някакъв гагаузин турбо гъзар.