IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan Cherry

7.6
Закупена: 2008 г., Пробег: 215500 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
9
Оборудване
6
Пространство
7
Цена/Качество
9
Качество на материалите
6
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Малко майстори знаят как да я правят
  • Части се намират трудно
Nissan Cherry От: niksun 25.03.2012 4051 прочитания 13 коментара
Начин на ползване:
нормално
На кое качество на автомобила най-много държиш:
да е готина и уникална
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Привет на всички фенове на ретро автомобилите. Японските ретро автомобили са доста малко в Бг и остават малко настрана, а според мен изобщо не го заслужават, защото имат неповторимия чар на времето си. Надявам се тук да намеря "колеги" по убеждение :) Радвам се да споделя с Вас информация за моя автомобил - Datsun Cherry. След близо 3 години търсене на що годе здрав автомобил го купих през 2008г. чак от Батак, като собственика бе решил да го дава за скраб. Не беше го карал 6 месеца. Рискувах да се прибера на собствен ход 500 км до Варна. Нямах никакъв опит в реставрирането на автомобили и имах доста премеждия по намирането на части, но сега като се връщам назад - беше страхотно време (сигурно ще ме разберете отлично). Пролетта на 2009 стигнах до това, което виждате на снимките - не е професионална работа, но все пак ми харесва много. Модела се произвежда от 78 до 82г. До 81г. е с "A" двигателите на Нисан, а от 81г. на някои от моделите, включително моя, се монтират следващото поколение "Е" двигатели на Нисан, които се ползват и в следващия модел на Cherry и Sunny дo 90 година. Двигателя е 1300м3 с 5-степенна скоростна кутия. Определено тоя модел ме кефи, особено в тоя цвят и стоповете. Версията с 3 врати има излъчване на спортно купе. Имах и късмет с някои неща - предишния собственик беше кърпил с дебела ламарина слабите места - основно подкалниците и имаше само повърхностна ръжда. Оригиналния цвят беше сив металик, но се спрях на черния като реплика на времето на "Лудия макс". Поради изчерпване на бюджета бях решил да позакърпя старата боя, която беше в доста лошо състояние, но за късмет един бояджия от едно добричко село свърши добра работа за малко пари и ето го резултата. А салона е оригинално в син цвят. Другата разновидност на модела е в златист салон. Пак е много запазен въпреки че колата не беше гаражна. Може би климата в планината - с по-малко слънце е помогнал. Изобщо имах и много късмет с колата, но си беше и доста продължително търсене преди това... По двигателя нищо не съм правил, само смяна масла и филтри(май пак са за смяна:), смяна агренажен ремък, смяна масло на скоростната кутия, минах елкон и ми казаха, че всичко е ок. Двигателя има тяга и още живот - на 215500 км е. Има няколко забележки - при натискане на газта има едно замисляне.
Снимки
Nissan Cherry Nissan Cherry Nissan Cherry
0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    АБЕ СМЕНЕТЕ РЕВЮТАТА, КОИТО СЕ ПОКАЗВАТ НА ПЪРВА СТРАНИЦА ВЕЧЕ!
  • #6
    12 rate up comment 12 rate down comment
    ivo ( преди 12 години )
    i az imah takav nissan predi 20 godini no be6e po krasiv dosta zadnicata be6e razli4na pak 3 vrati no kupe rqdak ekzemplqr posle imah 100nx sega imam 350z tova sa kolite NISSAN
  • #5
    15 rate up comment 6 rate down comment
    niki4 ( преди 12 години )
    Страхотен автомобил, само дето това е моят автомобил и темата е открадната от този сайт http://***.classiccar-bg.com/index.php?topic=1802.0и автомобила е Датсун Чери. Потребителите на аутомедиа могат да се замислят дали това което четат тук е истина...
  • #4
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Нисанчо ( преди 12 години )
    Браво за старанието и ентусиазма, които си вложил. Безаварийно и безинцедентно!!!
  • #3
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Иван ( преди 12 години )
    nissan sunny 1986, мисля че беше B11, беше по улиците до 2012, дадохме я на скраб.. много гадно, още тъгувам за нея.поздрави за бижуто, уникални коли са старите японки, механиката в действие, а на електрониката беше възложено само да светва крушките на фаровете, а и бяха по-просторни.. все пак нямаха централно табло :)
  • #2
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Misho ( преди 12 години )
    Браво! Вече почти не се срещат по улиците, личи си че се грижиш добре за нея. Щеше да е жалко да отиде за скрап. Колите от 80-те имат нещо, което тези от 90-те и новите нямат - дух. При нас имаше една такава, но бежова и с 4 врати.
  • #1
    21 rate up comment 4 rate down comment
    иво ( преди 12 години )
    поздравления колега моята е 97 и дали защото е на газ но под 1500 оборота като я натисна и попредърпва изобщо в ниските обороти е смешна работа и аз съм фен на японското но нямах късмет преди 4 години бях притиснат от времето карах една друга кола и изобщо тази я купих на пожар