Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Citroen Xsara

8.3
Закупена: 2009 г., Пробег: 30000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
7
Пространство
9
Цена/Качество
8
Качество на материалите
5
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • досадни малки проблеми
  • ремоти по окачване
  • недобро насочване на топлия въздух
  • клаксона не е на волана
  • мудност до 2000 r/m
Citroen Xsara От: bigmuzzy 28.01.2012 10216 прочитания 11 коментара
Начин на ползване:
семейна кола
На кое качество на автомобила най-много държиш:
надежност
Начин на каране:
нормален
Допълнителни бележки
За цената и класа си Ситроен Ксара е един чудесен избор. Изглежда ,че е малко комби ,но се оказва че полезното пространство е минимум 517 литра (малко повече от Пасат),поради торсионното окачване . Бензиновия ми двигател е 1,6 8 клапана, който е сигурен ,лесен за поддръжка и сравнително икономичен. До около 2500 оборота е мудна ,но от 3000 до 4000 се държи доста добре - става по-бърза и помага при изпреварвания. Има електронен колиматик (със задаване на отпределна температура).Регулиране на височината на светлините. Моето оборудване не е Exclusive -предполагам ,че екземплярите с такова оборудване са още по комфортни откъм удобства. Закупил съм я за 4500 лева и досега ми служи вярно. Не ми харесва ,че трябва да се правят превантивни ремонти по торсиона отзад -още не съм правил ревизия. Малко по-шумен е двигателя. Не е добре обезшумено купето ,но доколкото знам и при по-скъпи коли го има този проблем. След 500-600 км шофиране не се чувствам уморен,както при предишния ми автомобил. Чудесен автомобил за малко пари.
Снимки
Citroen Xsara Citroen Xsara Citroen Xsara
0 от 500
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Камен Господинов ( преди 6 години )
    Ксара комби бензин 1.4i 75 h.p. Купих я на 10 г. За 4 г. съм изминал почти 30 хил. км. Непретенциозна за подръжка, много надежден автомобил, никакви сериозни проблеми включително и на още няколко Ксари на познати, нисък разход в извънградски условия (под 6/100), дълги скорости, удобни седалки включително задните, достатъчно място за по-едри хора, добро ниво на оборудване (ниво SX), голям багажник. Препоръка - модела е подходящ за по-улегнали хора и за семейства с деца.
  • #10
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 7 години )
    Един приятел си купи такава в Англия за 550 паунда, 2003-та година. Като го знам какъв фен е на немските автомобили, от френското харесва САМО Ситроен. Каза, че е супер колицата за парите си!!
  • #9
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Веселин ( преди 7 години )
    Вдигането на оборотите го оправих за 23 лева - температурен датчик за антифриза. :)
  • #8
    21 rate up comment 0 rate down comment
    sss ( преди 7 години )
    Имах същата 1.8 бензин и пазя добри спомени от нея. За невярващите на почти 130 000 км смених за първи път шарнир и биалетка. Но имаше други "бъгове" по нея. В един период поддържаше високи обороти на празен ход и никой не успя да "хване" проблема. След 6-7 месеца се оправи от само себе си. Като цяло е един готин автомобил от средна ръка и е факт, че е с евтина поддръжка. Успех !
  • #7
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Веселин ( преди 7 години )
    Ами като на Рено 19 - на ръчката за пускане на фаровете.Не мога да свикна ,особено когато трябва да подам сигнал ,докато завивам.Не е болка за умиране.
  • #6
    20 rate up comment 0 rate down comment
    глобално затопляне:) ( преди 7 години )
    Браво на човека -за теста -грамотно! само да питам и КЪДЕ Е ТАЯ БИБИПКА!?????
  • #5
    32 rate up comment 2 rate down comment
    yoyo ( преди 7 години )
    Аз пък сравнявам класове автомобили... Например среден клас семеен автомобил ,предимно ползван в Европа и България! Има ли смисъл да се сравнява нещо с Ролс Ройс или пък с Шевролет Импала...Напълно нереално. ЗА КЛАСА СИ КСАРАТА не е по-зле от ФИАТ Брава, Фолксваген ГОЛФ , Рено Меган ,Тойота Корола , СЕАТ Ибиса и т.н. Пък ти ако искаш сравнявай Ролс Ройс и Бугати ...щом си шофирал такива автомобили ,чакаме и твоя Тест Драйв.
  • #4
    3 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    За най-висока оценка за комфорт разбирам автомобил от рода Ролс. Тук няма базов автомобил, с който да сравнявам, а като не искаш да си състезател не пиши, че автомобила се държи добре на 4000 оборота, защото е просто жалък.
  • #3
    27 rate up comment 1 rate down comment
    yoyo ( преди 7 години )
    зависи с какво сравняваш! според мен е доста по-комфортно от Шкода Фабиа или Тойота Корола... Нямало динамика - е ти какво искаш за такъв двигател! Вземи си някой V6 3.0 и ще имаш динамика!Писнало ми е от състезатели...
  • #2
    4 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Имал съм "неудоволствието" да карам такъв автомобил за два дни - взех го от приятел и на удоволствие от шофирането не мога да напиша повече от две. В интерес на истината няма елемент, който да ми харесва в автомобила, може би евтините части и и пространството. Комфорт просто няма, за динамика жалка история -" 3000 до 4000 се държи доста добре", а на 6000 си е направо за ракета.