fallback

Porsche Taycan Turbo S вдига повече от обявеното

Електрическият седан впечатлява със скорост на германски аутобан (ВИДЕО)

Официално електрическото Porsche Taycan Turbo S може да развие максимална скорост от 260 км/ч, но се оказва, че това не е лимитът на неговите възможости. Доказателство е видео, в което си вижда как на участък от германска магистрала седанът успява да вдигне 268,7 км/ч.

Както се вижда от публикуваното в YouTube видео, водачът на електромобила използва момент, в който трасето пред него остава свободно на голямо разстояние. След което дава газ и само за 2,8 секунди машината успява да достигне скорост от 100 км/ч. Ускорението продължава и така седанът достига близо 269 км/ч.

Шофьорът показва и маневреността на Porsche Taycan Turbo, като преминава през няколко бързи завои, в които колата поднася. След това той отново излиза на аутобана, където движението с висока скорост продължава. Едно обаче е да се говори, а друго е да се гледа самото видео.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    Фердинанд Порше сигурно се върти в гроба научавайки, че са сложили турско име "тайджан" на кола произведена под неговата марка. Иначе тя хубаво вдига 269 км/ч, ама нека да дадат едно видео в което на пълна батерия вдигат 269 км/ч и поддържат тази скорост докато и свърши батерията. Колко минути ще издържи? Те хубаво пишат някакъв голям пробег, ама този пробег е при 100км/ч. При 268 км/ч сигурно и 100 км няма да изминеш преди да ти падне батерията. И са възможни трайни щети.
  • #12
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    В техническият музей във Виена има елкола Lohner-Porsche от 1900 година и хибрид , мисля от 1920.Фердинанд Порше е най-голямото име в автобранша,заедно с Ото, Дизел,Майбах,и пр. и да наричаш колите му селски е проявана вродена тъпота и невежество.
  • #11
    Ypko ( преди 4 години )
    Само да кажа, че точно бащата на Порше е един първите опитали да конструират електрически автомобил, дори показва на Хитлер танк с ДВГ задвижван с електродвигатели
  • #10
    ... ( преди 4 години )
    Поршето е много хубаво безупречно и перфектно незнам защо след името са сложили това турбо.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Да, гениалният хърватин и ненормалното му техническо студио направиха ел. задвижване с векторно управление и 2 предавки. Аз не знам колко заслуга имат тука Порше. Знам обаче че първият Тайкан е от месец в БГ по поръчка на клиент и е в тревисто зелено.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    ФВ не искат да се говори много за това, но все пак трябва да отдадем заслуженото и на Мате Римац. Все пак той разработи и продаде задвижващата технология на Порше. Иначе колата е шедьовър. Цената е очаквана спрямо това, което Тайкана предлага в сравнение с другите Поршета.Сравнения с Тесла S са безсмислени. Двете коли са в различна ценова категория.
  • #7
    carpe_diem ( преди 4 години )
    То супер, че вдига толкова, ама колко точен му е скоростомерът? На всяка кола показва малко повече от реалното, тук ми е любипитно точно колко повече...
  • #6
    до предният 12 ( преди 4 години )
    ***, моля ти се сега, колега! Човека има гоУем бизнес у Германия, всяка седмица праща Отчети на финанСамта - какво говориш ти!!
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Това е най-новата немска стратегия за реклама. Пускат някакъв шлеп и по някое време, някоя независима компания установява, че колата вдигала повече, ускорявала повече, харчела по-малко и др. подобни. Внушава се на оФчите фенове, че селската марка ви продава нещо повече от това, което сте платили. Абе направо сте на далавера и потривате доволно ръчички от радост. Жалка работа за жалки хорица...
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Вдига повече... хмм... и какво правим с тази информация? Ако я бяхте отпечатали на хартия поне, да си забършем д-тата :)
fallback
Последни