Подразделението за класически автомобили на Land Rover продължава да се утвърждава на този ексклузивен пазар и от време на време привлича внимание с нови предложения, които са предназначени за любителите на SUV и най-вече на класическия Defender.

Експертите на компанията сега пренася духа на новия Defender OCTA в класически офроуд автомобил, който може да се справи с най-трудните терени по света, но това не му пречи да предлага дизайн и лукс в изобилие. Това е естествена последица от това, че все повече клиенти получават копие на Defender V8 Classic - един от най-желаните модели в каталога на марката с значително увеличение на поръчките от 2024 насам.
Defender V8 Classic приема цветовете на OCTA
Разбира се, не е нужно да имате копие от новия Defender OCTA в гаража, за да се снабдите с подобна кола. Компанията ще ви осигури екземпляр, произведен между 2012 и 2016, който не само ще бъде реставрират, но и подобрен в по-ексклузивен и елегантен стил. В действителност всички добавки, които модерният Defender OCTA предлага във външния дизайн и които придават допълнителна агресия, липсват в класиката.

Производителят предлага избрана гама от бои за каросерия, като можете да изберете между "Petra Copper", "Faroe Green" и "Sargasso Blue" – ексклузивни за съвременната OCTA, както и изискани "Narvik Black", "Octa Black" и "Patagonia White". Ако нито едно от тези неща не ви убеди, винаги можете да се обърнете към стандартните цветове на Defender V8 Classic – "Sboroz Grey", "Carpathian Grey" и "Charente Grey". Алуминиевите джанти имат диаметър 16 и 18 цола и единадесет различни покрития.
Експертите от Land Rover Classic прекарват 300 часа в бояджийската работилница, за да съчетаят покритието на цветовете във всяка част на каросерията, постигайки най-доброто покритие - лъскаво или сатенено, във всички цветове. Лъскавата черна решетка на радиатора и карбоновите букви на капака са част от ексклузивните новости на това творение.

Класическият Defender V8 има "само" 400 к.с., мощността не е всичко
Вътре има три варианта на цвят - "Khaki Green", "Light Cloud" и "Lunar", с полуанилинова кожа в "Siena Toasted" или "Ebony" за таблото, отопляемиети спортни седалки Recaro, волана, лоста за скорости, тавана и вътрешната част на вратите.
Реставрацията включва и изцяло ново окачване, включително амортисьори и стабилизатори, волан и по-мощна спирачна система, с четирибутални апарати и дискове с диаметър 335 мм отпред и 300 милиметра отзад.

Освен това е поставен напълно нов 5.0-литров V8 двигател, който предлага максимална мощност от 405 к.с. Автоматичната трансмисия също е нова, доставена от ZF и има осем скорости.
Всичко това е сбъдната мечта, но тя струва доста пари - не по-малко от 350 000 евро, което превръща този автомобил в най-скъпия Land Rover в историята. Не е никак малко, още повече, че гаранцията е само една година без ограничение за измината километри.
Още снимки на преработения Defender – вижте в галерията:


0