IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Genesis показа уникално комби

G90 Wingback засега е концептуален модел, но може да стане сериен

Genesis, марката луксозни автомобили на южнокорейската компания Hyundai Motor Company, представи уникалното комби, наречено G90 Wingback. Новият модел засега е концептуален, но ако реакцията на публиката е положителна, брандът твърди, че може да влезе в серийно производство.


Genesis G90 Wingback


Представен за първи път на събитие във Франция, където компанията показа наточените GV60 Magma и Magma GT, мускулестият G90 Wingback привлече огромно внимание. Сега Genesis публикува нова партида снимки на модела, потвърждавайки, че това комби е част от разширяващата се гама на под-марката Magma и е достъпно за закупуване чрез ексклузивната програма One of One.

Концепцията запазва същата платформа G90, включително междуосието от 3180 мм, но дотук приликите свършват. На мястото на стандартната задна част на седана, виждаме напълно преработена каросерия с пълноценна врата на багажника, агресивен бодикит и удължени предни и задни калници.

Сред ключовите дизайнерски характеристики са остра предна броня, масивна радиаторна решетка, ъгловати аеродинамични елементи на въздухозаборниците, чифт ъгловати ребра по покрива вместо традиционните релси и отличителна задна част с двоен спойлер, широк дифузьор и четири ауспуха. Концептът е боядисан в наситено тъмнозелено и се движи върху 22-инчови джанти с нископрофилни гуми.


Genesis G90 Wingback


Интериорът на Wingback е тапициран с изкуствен велур Chamude вместо с традиционна кожа. Салонът на комбито се отличава с изчистен дизайн, красив волан и подплатени седалки, украсени с контрастни зелени шевове.

Манфред Харер, ръководител на отдела за технологично развитие на марката, потвърди, че компанията вече разработва модифицирано шаси на G90 за предстоящия модел Magma. Това шаси би могло да послужи като основа както за Wingback, така и за други варианти, осигурявайки подобрена динамика на шофиране.

Докато стандартният G90 използва 3,5-литров V6 с два турбокомпресора, пълноразмерната версия Magma вероятно ще получи нещо по-мощно - електрифициран двигател или дори V8, за да даде на Genesis предимство пред модели на BMW M и Mercedes-AMG.
 

Още снимки на модела - в галерията:


0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    Ми уникално е, второ такова няма. Иначе, ако се чудят дали да е електрическо или с V8, отговорът е *** и зависи изцяло от това, дали искат да продават. Ама те са малко странни и като нищо ще го пуснат на ток да си стои като музеен експонат в някой шоурум в Берлин например.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Иска да притесни панамерата
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 2 дни )
    Унико-единичен, единствен.Уникален-единствен, несравним, неповторим. Кое му е уникалното на това комби!? Даже, още задвижване няма....
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 2 дни )
    И... просто може да си го кажем директно и пряко в оките: Чрез новосъздадената си шпротна и перманентно разширяваща се гама на суб-нишата на GENESiS - MAGMA корейският луксозен премиум-автобранд възнамерява право и съвсем ПРЕДНАМЕРЕНО и НАРОЧНО да бъде пряка koHkypeHциЯ на споменатите по-горе BMW - M-класата им, както и на еMBечките, респ. АУДИто, бидейки директно достъпно за закупуване от силно заинтересованите фенс чрез ексклузивната им програма One of One! /т.е.1st +&+ 1ствен!/
  • #1
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Хеми значи бензин ( преди 2 дни )
    Всеки се опитва да наподоби Кейдилак но оригинала е един.