General Motors стартира нова програма в Бразилия, която дава втори живот на класически модели на Chevrolet. Новосъздаденото подразделение Chevrolet Vintage се фокусира върху реставрацията на местно произведени автомобили и тяхната продажба в благотворителни цели.

Първият от тях е напълно реновиран Chevrolet Omega от 1994, който наскоро беше продаден за 437 500 реала, или около 70 000 евро. GM нарича този модел „най-луксозната национална кола на всички времена", създадена за купувачи, които очакват първокласна технология в началото на 90-те години.
Бразилската версия всъщност представлява Opel Omega или Vauxhall Carlton, продавани в Европа, докато в Щатите този седан е известен като Cadillac Catera. Той се продава зад океана от 1996 до 2001, като по същество представлява ребрандиран Opel с няколко акцента на Cadillac.

Omega за южноамериканския пазар остана в производство от 1992 до 1998, преди да бъде представен като ребрандиран Holden Commodore, внесен от Австралия.
Конкретният автомобил, реставриран от GM Vintage, е CD Omega от 1994, който идва с няколко допълнителни детайла от Irmscher - германско тунинг ателие с дълга история на доработени модели на Opel.

Според Chevrolet, автомобилът първоначално е принадлежал на старши ръководител във финансовия сектор на Бразилия. Въпреки доброто си състояние, той е подложен на пълна фабрична реставрация с цел да се върне в оригиналния си заводски вид.
Проектът започва с пълно разглобяване на превозното средство. Всеки компонент е инспектиран, за да се определи дали може да бъде запазен или трябва да се замени с оригинални фабрични части. След сглобяването си колата дори преминава през серия динамични тестове на изпитателния полигон на GM, за да се увери, че се усеща и функционира точно както преди три десетилетия.
Каросерията получава нов слой боя, осветлението беше възстановено до фабричната яснота, а интериорът беше претапициран с материали, подходящи за периода. Колата също така все още носи своето характерно дигитално табло – високотехнологична новост за времето си.
Под капака се намира 3.6-литров редови шестцилиндров двигател, напомпан от Irmscher до около 200 к.с. Мощността преминава към задните колела чрез четиристепенна автоматична скоростна кутия.

