IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Brabus пуска G-class кабриолет

Новата версия на всъдехода ще бъде лимитирана до 50 броя

Откритите Gelandewagen не са новост, но досега те бяха или по-стари двуврати модели, които не бяха особено луксозни. Новият Brabus XL 800 Cabrio е първият, който предлага конструкция, базирана на най-новото поколение на емблематичния G-Class, а именно невероятния Mercedes-AMG G63.

 
G class Brabus XL 800 Cabrio  
 

Цифрата в името се отнася до метричната мощност на двигателя с двойно турбо 4,0-литров V8 - просто няма как Brabus да остави двигателя в оригиналния му вид. Въртящият момент е цели 1000 Nm. Тази комбинация е достатъчна, за да ускори тази машина до скорост от 210 км/ч., въпреки че тази скорост в тритонна кола, оборудвана с гуми Pirelli Scorpion 325 за всякакъв терен, звучи леко плашещо, дори преди да се вземе предвид разработената от Brabus портална ос, която увеличава просвета до 18,9 инча. Спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 4,6 секунди.

Промените във външния вид не спират дотук. Brabus, както обикновено, добави няколко карбонови декоративни елементи към G63, предимно по краищата: броните, страничните прагове, калниците, въздухозаборниците и вентилационните отвори, както и аксесоарът за капака в стила на Mopar, известен като „Brabus Powerdome“. Добавено е ново допълнително осветление – друг традиционен акцент на Brabus, а частите, които не са от карбон, са боядисани в цвят, който фирмата нарича, творчески, „бледокафяв“.

 
 G class Brabus XL 800 Cabrio interior  
 

Вътре има достатъчно яркочервена кожа, за да се покрият всички екземпляри от наръчника на председателя Мао в Пекин, като всичко от седалките до праговете, тавана и волана е облечено с нея. И макар да очаквате такава разкошна конструкция да предлага капитански тронове навсякъде, XL 800 Cabrio запазва стандартното петместно разположение на G63, с пейка отзад. Освен това, фирмата е добавил системата Airscarf, която духа топъл въздух върху вратовете на пътниците отпред, което е приятен добавка за кабриолет.

Brabus твърди, че ще бъдат произведени само 50 бройки и макар да не е посочена цена, се предполага, че тя ще бъде над 500 000 евро. Като цяло, това е изненадващо фина конструкция, поне за Brabus G-wagen. По-важното е, че дава добра представа за това какво да очакваме, когато официалният Gelandewagen с отворен покрив най-накрая излезе от Щутгарт. Това казано, Brabus има една характеристика, която серийният Mercedes-Benz G-Class Cabriolet със сигурност никога няма да има е червено осветление около върха на ауспуха.
  

0 от 500
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 2 седмици )
    Здрава и яка и много издръжлива машина, ама само за бУгати люде, които обикновено не знаят лимит на харча, щото туй определено и видимо от раз Кi4озН0 яко напомпано чудовище минава 1 силно горчиво оформена милка във фин.ср-ва; а за поддръжката му нема да отварям и слово ... /бензин+части+масло+филтри и пр.аксесоари - всичко е над средната РЗ - буквално! Така че некои БГ-бабаити нека продължават да се за(Г)робват с туй изфърляне на поразия - нали те спирачка не знаят!