fallback

Заслужава ли си покупката Lexus NX на старо?

Премиум кросовърът крие някои капани, така че не бива да се бърза с избора

Първото поколение на компактния кросоувър Lexus NX, изграден върху основните компоненти на Toyota RAV4 от четвърто поколение, се появи през 2014, като дебютира в Китай, а после стъпи и на други пазари.

Цените му тогава стартират от около 30 000 евро, като сега на пазара втора ръка има най-различни предложения. Екземпляр на около 150 000 км се намира за около 20 000-25 000 евро в зависимост от годината на производство, задвижването и оборудването. Струва ли си обаче покупката на такъв автомобил? От една страна, високите оценки за надеждност, които получава Lexus през годините, трябва да служат като успокоение за евентуалния бъдещ собственик. От друга обаче не бива да се забравя, че това е модел на премиум марка, което означава, че разходите за поддръжка и евентуалния ремонти няма да бъдат никак малки.

Lexus NX на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Хейтър ( преди 1 час )
    Искаш здрава кола за дълги години купуваш тойотаИскаш бърза кола за нощната статистика купуваш БМВ
  • #12
    Who Cares ( преди 2 седмици )
    Аз досега не съм купувал кола на старо, но викам да се изокам туканка. Карах един Авензис навремето, та да не ставам банален, но един с едно БМВ щеше да ме издуха пред един тунел в Италия. От японските само Хонда Сивик - ускорение до сто за 6.2 секунди при разход 51 мили на галон. Някои Тойоти може и да се водят по-икономични, но пред тунел им се случва историята с БМВ-то...
  • #11
    Who Cares ( преди 2 седмици )
    Зависи колко, как е каран и за колко се продава...
  • #10
    анонимен ( преди 2 седмици )
    На тая премиум тойота щяхме да си затворим очите за бавния , бъгав софтуер в стил началото на века ако беше 15-20 бона на старо. За съжаление е прекалено надценена и като нова и като стара.
  • #9
    до 7 ( преди 2 седмици )
    ***, ако беше прав, лескунксите щяха да се продават и уважават. Вместо това са се превърнали във вечния изоставащ. Нишов продукт за шепа промити мозъци. Същото ниво като DS. Китайските премиуми вече са по-добри.
  • #8
    bo ( преди 2 седмици )
    Имах такава нова от магазина. На 2та година реших да я продам. Над 100 хилки за изкуствена кожа, пластмаси вътре и токсична пъргавина от 0-100... Дизайна е отличен, изработката е много добра, но не перфектна. Избягвайте хибрида ако искате ускорение. По-добре бензина 238кс. Много добра гаранция и сравнително евтина подръжка, но не и части.
  • #7
    Тойотаджия ( преди 2 седмици )
    Принципът на пазара е винаги в действие - Лексусите държат по-високи цени, защото са търсени, а са търсени именно защото са по-добре направени и имат по-голям ресурс от останалите. А смешкото с "евтиния дизайн" и "не-премиум задвиждане" - вероятно е фен на тракащите немски "премиум" дизели, и щом не му трака, значи не е премиум. Евтин дизайн аз бих нарекал немските пластмасарници Мерцедес и Ауди, чиито интериори изобилстват от добре изглеждащи, но скърцащи пластмаси.
  • #6
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Гладна кокошка, просо сънува, Приятел! Я си карай Дачията и недей да се пърчиш на Лексус... айде долу в низините!!!
  • #5
    до 2 ( преди 2 седмици )
    Мой човек, това риторични въпроси ли са? Много ясно, че нямам Лексус и вероятно никога няма да имам. Всеки път проверявам на автосалона докъде са стигнали в развитието си, но едно сядане вътре ми е достатъчно да ме откаже. Евтиния, странен дизайн, неергономични решения, ужасяващ, бавен и остарял софтуер. Малък багажник. За избора на задвижване да не говорим - нищо премиум няма в тях. Дачия бих си купил, без да се замисля, защото отговаря на цената си. Лексус е подигравка за цената си.
  • #4
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Тойотата отдолу си личи прекалено много. Дори обикновена Тойота е надценена, а да не говорим за "премиум" Тойота.
fallback
Последни