В ранните етапи на тестването автомобилните производители използват прототипи, които обикновено не разполагат с окончателните си каросерийни панели. Тези превозни средства обикновено са смесица от части на съществуващи модели, комбинирани с нови компоненти, разработени за предстоящия продукт. Макар че тестовите прототипи обикновено използват каросерии от същия автомобилен производител, това не винаги е било така.
На пръв поглед за всеки би казал, че това е BMW 2002. Всъщност, това е, което Porsche искаше да накара хората да повярват преди половин век. В началото на 70-те години в Цуфенхаузен се роди гениалната идея да прикрият 924, като използват каросерия, заимствана от друга кола, която нямаше никаква връзка с Volkswagen Group.
Тъй като 924 беше първият автомобил на Porsche с предно разположен двигател, нямаше предшестващ модел, от който да заимстват силуета, с който да прикрият прототипа. Затова в Цуфенхаузен закупиха не само BMW 2002, но и Opel Manta от първо поколение, които да служат като тестови автомобили за това, което вътрешно беше известно като „EA425“.
Самото 924 беше смесица от компоненти на VW и Audi, когато дебютира през 1976 като заместник на 914. Базовият модел на Porsche беше сглобен от Audi в Некарсулм и се появи на пазара едва след като VW отмени собствената си версия. Вместо това марката избра да се фокусира върху Scirocco с предно задвижване, базиран на Golf. 2,0-литровият четирицилиндров двигател с водно охлаждане беше взет от Audi 100 и едва десетилетие след пускането на пазара 924 S се появи с истински двигател на Porsche: 2,5-литров редови четирицилиндров от 944.
Тестова кола Porsche 924 с каросерия BMW 2002
Porsche, междувременно, продължава да използва умни техники за камуфлаж, като използва стикери, които имитират по-стари фарове и стопове. Повечето от техните прототипи са черни и са с допълнителни слоеве от фолио в цвета на каросерията, за да заблудят неопитното око. Те дори монтираха ауспуси на ранните прототипи на Taycan, за да накарат хората да мислят, че това е просто Panamera на бензин.
Шпионските снимки на автомобили са по-стари, отколкото си мислите. Всъщност това е традиция, която датира от 50-те години на миналия век. Немските автомобилни журналисти Хайнц-Улрих Виселман и Вернер Освалд са пионери в тази практика, когато публикуват снимки на неизлязъл модел в списанието Auto, Motor und Sport. Както можете да си представите, автомобилните производители не са били особено доволни да видят бъдещите си продукти изложени на показ пред целия свят. Оттогава автомобилните компании усъвършенстват изкуството да крият моделите си, които са в процес на разработка.

