IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кои са най-продаваните премиум автомобили в България?

BMW остава номер 1 в сегмента, а Porsche 911 бие два пъти по продажби цялата марка Alfa Romeo

2025 почти сигурно ще е новата най-силна година в историята на свободния автомобилен пазар в България, както показват актуалната справка на Automedia.bg за първите 10 месеца. Това важи както за масовия сегмент, така и за по-високите етажи на пазара - премиум и луксозните автомобили.
  
    
графика, премиум модели, най-продаваните премиум автомобили, България, български пазар, 2025
Забележка: В данните за Mercedes не са включени регистрациите на Sprinter, Citan, T-Class и останалите лекотоварни модели
  
     
След като ви показахме кои са 100-те най-популярни нови автомобила у нас тази година, сега ще отделим специално внимание на т. нар. премиум сегмент. По наши данни на него се падат над 11.4% от всички регистрации на нови автомобили в страната - горе-долу толкова, колкото е делът на премиума и на пазари като чешкия или унгарския. 

BMW e убедителен лидер при марките в този сегмент, макар да изпуска първото място при отделните модели (вижте галерията под статията). От общите регистрации на Mercedes сме извадили тези на Sprinter, Citan и останалите лекотоварни модели, които няма как да минат за премиум. 
  
        
Най-продаваните премиум автомобили в България (ГАЛЕРИЯ):


  
     

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Не само Q3 ( преди 2 седмици )
    Q5, Q7 и другите подобни им БМВ, какво им е премиум? Миризливи пластмасарници с мазни дисплеи. Не ми е кисело гроздето - карам си лизинговата W222 и си свиркам.
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 2 седмици )
    Четейки м/у редовете интервюто на ЕU-HYUNДАЙ-CE0 всички ние възприемаме РЕАЛната офанзива на Sthrn.корейския водещ люкс-автобранд GENESiS, к. със своите здрави надеждни и дизайнерски перфектни Hi-tech-модели уверено с визионерски поглед води световния автопазар към нови хоризонти, като напълно стратегически удачна политика, с к. успешно+безпроблемно остави зад себе си гнилите амортизирани по дифолт DE-бараки, к. свели тихо глави послушно го следват ...
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Q3 било премиум?!?!
  • #6
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    БизнесГаню обича премиум луксозни коли, нищо, че работниците му са на минимална с някой лев под масата.
  • #5
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Поне са ги закупили нови. 5 години ще ги поправят по гаранция. Да му мислят тези които ще си ги купят след това. Цените на частите и труда.по сервизите поскъпнаха неимоверно в последните години и в момента германски премиум се кара само в гаранция, че после е страшно (и по възможност регистриран на фирма).
  • #4
    3 rate up comment 9 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 3 седмици )
    К.Мартинес ръководещ шеф HYUNДай-EU: Лансирахме GENESiS като наистина висококлассни автомобили, с много Hi-технологии и открояващ се перфектен дизайн. Тези коли се свързват с едно очакване за превъзходно гостоприемство, което в Корея наричат сун-ним. Искаме клиентите на GENESiS да се чувстват наистина СПЕЦИАЛНИ като почетни гости... и евентуално от 2027 год. тук при вас в България! NB. И на ГЕРМАН.премиуми ще им се стъжни ЖИВОТъ! /Интервю в сайта от 12.11.2025 год./
  • #3
    6 rate up comment 9 rate down comment
    до 1 ( преди 3 седмици )
    Те пък щото Лексус са се разцепили от качество... Това LBX, дето го продават, е всъщност Тойота Ярис Крос, което е всъщност Тойота Ярис. Само с двойна цена...
  • #2
    9 rate up comment 11 rate down comment
    демократ ( преди 3 седмици )
    Нормално гейрманците са превзели континента въртят далавери с раусопитеците за евтини суровини други заводи тука нямат на всичко чуждо бият мита и си продават пласмасарниците.Едно е сигурно няма да продължи това дълго.
  • #1
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Преди години не бих повярвал, че Волво ще дръпне с почти двойна разлика на.. Лексус. Уж китайската платформа беше "съмнителна", стоманата дори повече, а пластмасите нямаше да изкарат и 5 години. И тн. Пък то какво стана.. Сега си давам сметка защо Тойота панически смени стратегията.