IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Предниците на новите модели на Honda ще се огъват

Новата технология на има за цел да подобри завиването чрез деформация

Новата Honda Civic е проектирана с нова технология, която прави така, че цялата предница на колата да се деформира. Това на пръв поглед странно решение има за цел да подобри управлението на колата в завоите.

 
Honda огъваща се платформа  


Миналата седмица в Япония инженерите на Honda обясниха, че са преосмислили изцяло начина, по който се проектират автомобилите, с цел да се намали теглото, да се понижат разходите и най-интересно, да се подобри динамиката. Решението, до което са стигнали, е предна част да се огъва, извива и деформира при завиване.

От десетилетия автомобилните производители убеждават всички, че са увеличили твърдостта на най-новия си модел и са подобрили настройката на окачването, за да подобрят способността за завиване. Honda сега направи точно обратното.

Новата платформа, която ще бъде в основата както на средните, така и на големите автомобили, вариращи от Civic и CR-V до Pilot и Odyssey, ще оптимизира твърдостта на каросерията, вместо просто да се стреми да я увеличи. В тази връзка Honda промени мястото, където са разположени структурните укрепвания около предната част, вместо да ги центрара под двигателя. Същите принципи се прилагат и към предстоящата платформа за електромобили от серия 0.

Какво да очакваме от новата каросерия

Когато автомобилът завива, външната част на конструкцията се деформира, за да натисне външното колело надолу и да увеличи сцеплението. Това подобрява управлението и завиването, като намалява натиска и подобрява усещането благодарение на по-добрия контакт на гумите. Автомобилът ще се управлява по-добре. Той също така ще бъде по-тих и по-удобен благодарение на способността си да абсорбира неравностите.

Honda заяви, че новата структура е модулна, с фиксирани размери за предната и задната част, което подобрява унифицирането. Модулността и новият дизайн на платформата се очаква да намалят теглото с 90 кг и да намалят разходите с 10% в сравнение с днешната платформа

Очакваната дата за пускане на платформата в производство е 2027 година.
  
  

0 от 500