IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota GR Corolla преминава на 4 цилиндъра

Новата генерация на хот-хеча ще получи над 400 конски сили

Toyota GR Corolla е предпочитан малък спортен хечбек за много хора, които искат забавно и спортно изживяване. Голяма част от чара му идва от турбокомпресорния 1,6-литров трицилиндров двигател, който развива 300 конски сили. За съжаление, този трицилиндров двигател може би няма да съществува още дълго.

 
Toyota GR Corolla engine  
 

С дебюта на новия концепт Corolla в Япония Toyota представи и 2,0-литров четирицилиндров турбо двигател, който може да развива около 400 к.с. Новият двигател се счита за по-малко сложен от трицилиндровия, който в момента се използва в GR Corolla, което може да означава лоша новина за нашия любим трицилиндров двигател.

В интервю главният технологичен директор Хироки Накаджима намекна, че новият двигател може да намери приложение в бъдещи модели с високи експлоатационни характеристики. Въпреки че Накаджима не потвърди дали следващият GR Corolla ще бъде оборудван с четирицилиндров двигател, изглежда, че това е неизбежно.

Дори ако Toyota реши да оборудва следващия GR Corolla с по-голям и по-мощен двигател, има добра новина за ентусиастите – бензиновите двигатели няма да изчезнат. Накаджима-сан потвърди, че Toyota „трябва да произвежда двигатели до самия край“.

Колкото и да харесваме сегашния трицилиндров двигател, преминаването на GR Corolla към по-опростен и по-мощен четирицилиндров двигател има смисъл в дългосрочен план. Когато разговаряхме с главния инженер на GR Corolla, Наоюки Сакамото, той призна, че екипът „знае границите“ на сегашния трицилиндров двигател и че са необходими значителни инженерни усилия, за да се повиши мощността на модела с автоматична скоростна кутия.

Ако следващото поколение GR Corolla достигне 400 к.с., то ще надмине както Honda Civic Type R с 320 к.с., така и най-новия Volkswagen Golf R с 333 к.с
 
 

  
  

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хфх ( преди 1 месец )
    Е.. факт е, че йарис гр си беше със скапан двигател, после уж го пооправиха. И 300кс са силно преувеличени също. Но все пак е готина колата.
  • #6
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дърдорко, всеки аспект на реалността е - да отвориш коя и да е класация за надежност на атомобили и да видиш къде са Лексус и Тойота... Няма нужда от твоето словоблудство.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Диспансера пак прави среща на пациентите си в Аутомедия
  • #4
    2 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ритнитолковец, журналист на стара кола не се качва. На него нищо не му струва да похвали как върви колата, но ядовете ги бере купувачът. Тойоткаджийче, ти ли ще ми говориш за реалност? Може ли човек, който отрича всеки един аспект на реалността, да говори за нея?
  • #3
    11 rate up comment 7 rate down comment
    sameman ( преди 1 месец )
    Конкретно - 300 конски сили от 3 цилиндров двигател, всички журнуласти не спряха да се прекланият пред тази GR. Най-добрите хибриди в света от години, безпрецедентна надежност на Тойота във всички класации, а някъкъв ***, вика "Тойотка просто не може да прави нови мотори. " Отивай да риташ топка и недей се излага!
  • #2
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Владо ( преди 1 месец )
    Има скъпи автомобили, има бързи автомобили, има луксозни автомобили....и накрая всеки си купува Toyota...
  • #1
    8 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Вероятно защото почти всички бройки дефектираха катастрофално в гаранция. Явно да заменят постоянно мотори им излиза много по-скъпо от спестеното от единия цилиндър. Не че 4-цилиндровият няма да гърми. Тойотка просто не може да прави нови мотори. Първите 3 години винаги имат потресаваща надеждност. Виж, да продава 20-30 годинишни мотори и да се тупа по гърдите всеки може.