IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

8 мощни коли, които са евтини за покупка, но скъпи за поддръжка

Тези автомобили могат да се окажат кошмар за джоба на собственика си

Покупката на спортна кола е едно от най-големите чувства на света и усещането става още по-добро, ако похарчите малко пари. Някои автомобили изглеждат като истинско съкровище, но могат да се окажат кошмар за джоба на новия си собственик. Всички те имат темпераментен характер, който е съчетан с атрактивни цени за кола на старо и високи разходи за ремонт.


Евтини за покупка, но скъпи за поддръжка (ГАЛЕРИЯ): 

0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    W8 -VAG ( преди 1 седмица )
    Има още една - W8 Passat b5.5 - то целия пасат е скъп за обслужване, ако частите са ОЕМ, НОООО специално W8 е върха на скъпотията... е то е и ижинерна приумица де, но мисля, че има място в класацията!
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Те затова са евтини защото после стават скъпи. Такива коли се карат нови с гаранция показаните 20+ годишни по добре надалеч освен ако не си рокфелер и не те бърка скъпата поддръжка.
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 седмица )
    Общо взето няма безплатен обяд, както и безплатни конски сили. От двигателя през трансмисията до окачването и каросерията - всичко е оптимизирано за постижения - изпилено, олекотено, усложнено.. За да носи на огромни натоварвания, ама да задържи килограмите в норма. Като добавим и че се карат агресивно. Виждат повече зор за седмица, от колкото една Королка или Голфче за цял живот. Имаш обаче избор при покупка. Много обгрижвана на двойна цена или евтина, ама ремонтите - просто без горна граница
  • #3
    13 rate up comment 2 rate down comment
    До #2 ( преди 1 седмица )
    Говорят за CLS63, там е друга работа. Иначе и въздушното окачване не е чак такъв проблем, за 4-5 хил. лв ще оправиш амортисьорите и възглавниците и колата става като нова, съвсем различен клас автомобил. И с 6 или 8-цилиндров бензинов мотор наистина можеш да навъртиш много километри, при това комфортно и с усмивка на лицето.
  • #2
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Аз един CLS-500 306 коня, го скъсах от каране, не е с въздушно окачване, но това не пречи. Дал съм някакви дребни за текущи вкл. газова!
  • #1
    31 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Няма мощна кола която да е с евтина поддръжка! Голямата мощност се постига с по сложна конструкция, с повече елементи и всички компоненти работят при по високи натоварвания при което се износват по бързо от на обикновена кола. Дори и стандартните консумативи като масла, филтри, накладки, гуми трябва да се сменят по често отколкото на обикновена кола и всяка една част е в пъти по скъпа защото се води висок клас.