IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това са новите автомобили, от които купувачите нямат търпение да се отърват

Модели на Porsche имат най-голям шанс да бъдат препродадени в рамките на първата година на собствeност

Закупуването на нов автомобил трябва да бъде дългосрочен ангажимент. Това са скъпи коли, а амортизацията убива стойността им при препродажба. Някои собственици се разделят с новия си автомобил още в рамките на първата година, като средната стойност за индустрията е едва 3,6%.


Porsche


Напълно очаквано, лидери в списъка доминират луксозните автомобили. Това се дължи на факта, че купувачите на такива коли често не правят достатъчно проучвания. Също така много от богатите хора си сменят лесно настроенията, а често и вкусовете. Агенцията iSeeCars състави списък на моделите, с които собственици се разделят още през първата година, след като анализира над 18,5 милиона индивидуални продажби на нови автомобили от моделни години 2022, 2023, 2024 и 2025.

Проучването също така разглежда марките автомобили, където на първо място е Porsche, следвано от Jaguar, Mercedes-Benz, Land Rover и Infiniti. В Топ 10 влизат още BMW, Genesis, Аudi, Mini и Maserati.


Това са новите автомобили… (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хъмммм ( преди 1 месец )
    Те тези модели от години са кокошарници.
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Янко ( преди 1 месец )
    Видно е че от скъпите коли се ,,отървават" .., защо ли?? Умните хора с по някоя пара на есен си купуват скъпа( и продаваема) кола и на пролет я продават почти без километри. Спестяват от данъци..
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Купуването на премиум кола за лично ползване е финансова катастрофа (ако се купи на фирма и да намалява данъците е друга история),а купуването й нова е финансово самоубийство. Спада в цената е колосален , а скъпата поддръжка е допълнителен "бонус" и явно някой бързо осъзнават този факт. Отделен "бонус" е липсата на надеждност в повечето премиум марки, и особено при германските такива, което също е силен катализатор да се отърват.
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да , ще си купя порше или мерцедес и няма да имам търпение да се отърва от него така ли. По скоро някой хора след няколко месеца осъзнават че вноските им са високи и са се надценили финансово. Познавам доста такива . Връщат скъпата кола и скачат в някоя кия за 1/4 от месечната вноска. После обаче реват че и корейския леген не си струва парите защото не бил премиум. Истината я знаем всички - никоя нова кола днес не си струва надутата цена. За съжаление това повлия и на втората ръка
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Иначе казваш, че си добре и нямаш нужда от психиатър, например!?
  • #3
    1 rate up comment 5 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 месец )
    М/у другото, 0ТН0В0 забелязвам, че както винаги перфектните, супер-надеждни и яко здрави 4-колесни изделия на Садърн-Корейския люксозен премиум-бранд - Вие знаете много добре за кого става дума /GENESiS!/ отдавна са отвяли по всички показатели въпросните ГЕРМАН бараки, к. оформят нещо като бездънна каца и тамо парите са зафърлени АПРИОРИ на ветъро от заблюждьонния им напраздно гордеещ се с тях плачещ собственик... Сега, в настоящата КРИЗА ситуацията при тях жестоко се задълбочи... Спасение НЕТ!
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 месец )
    Кво виждат оцицките ми? Преобладаващата част на тез барачки, от които спешно искат да се отърват и да ги лашнат на пожар - съставляват по неволя плюс 1 гроссе ШОК за БГ именно изделията на ГЕРМАН. премиум-брандс. Туй не бива да учудва абцалютна нкг сред нас - след като разбрахме, че от тях файда НЕМА. ИЗключая ПОРШ, където, както знаете, търсенето си е перманентно живо и големо, щото след 50-те всеки наближил пенционната сака хубава брза и надеждна машина, стояща по п/п по-далече от сървиза!
  • #1
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    20 процента ми се струват наистина много, предполагам че са разни позьори дето подписват договор с 400-500юро месечна вноска и 40 000 последната, спират да плащат или нещо подобно. Не вярвам някой да плати 50-70 хил в брой и след няколко месеца да се вътри с 15