IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lamborghini пуска 10 години гаранция... с лимит 70 000 км

Дори и суперколите вече са принудени да предлагат същите срокове като Kia

Продължителната гаранция не е нещо, което очакваме от една суперкола. Производители като Ferrari и McLaren едва склониха под клиентския натиск да удължат своите от две на три години. Но сега Lamborghini, техният конкурент от галактиката на Volkswagen, прави доста по-сериозна крачка. 
 
  
Lamborghini Revuelto  
 

Lamborghini също досега имаше тригодишна гаранция без ограничения в пробега, но сега въвежда пет години планова поддръжка за новите модели Temerario, Revuelto и Urus SE. Тъй като трите модела са хибридни автомобили с възможност за зареждане от електрическата мрежа, Lamborghini добавя и осемгодишна стандартна гаранция за високоволтовите батерии.

Но най-голямата промяна в гаранционната програма на Lamborghini е добавянето на нова 10-годишна удължена гаранция, наречена Selezione Warranty Extension program. Подробностите за гаранцията все още не са ясни, но Lamborghini заявява, че за всички гаранционни ремонти ще се използват оригинални резервни части на Lamborghini, за да се запазят целостта, производителността и емоционалната сила на автомобила от момента на закупуването и след това.
 
  
Lamborghini Urus  
  
   
Интересното е, че правилата на гаранцията могат да доведат до ситуация без изход, тъй като стандартната тригодишна гаранция на Lamborghini няма ограничение на пробега, но новата програма Selezione е ограничена до 70 000 км, с изключение на Urus, при който е до 100 000 км. 

  
  

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 4 дни )
    Това е Удължена Гаранция. Тоест с доплащане ако искаш. За тия екзотики ще е огромна цифра. Тук идва вече дилемата за собственика. Ако колата е от специалните модели , дето не са за каране а за инвестиция, тогава си струва. Можеш все пак да я покараш и няма да си загуби цената заради километрите. Ако е "нормален" модел за каране става сложно. Солидно доплащане, 7 год. консумативи се сменят само във фирмен сервиз, то ест много скъпо обслужване и накрая продажна цена като на кола втора употреба.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Правете разлика между серийно произвеждана кола, и малки серии. Вторите въобще са само за снимки. На Ламбо може би единствената правена да върви по пътища е Урус, и тя върви. Друг е въпроса как се поддържа, за да върви. На всяко ТО се ЗАТЯГАТ ВСИЧКИ! винтове /има защо !/, ЦЯЛАТА предница се РАЗГЛОБЯВА, и се проверява за износване, и се сменява маслото. Това е според сервизната документация на Ламбо, в лицензираните сервизи. Колко е разстоянието от предната гума, до калника на първата снимка??
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до 2 ( преди 1 месец )
    Преди да бързаш да натрапиш на всички някаква конструкция на своя мозък, защо не вземеш да провериш? За Ламборгини втора ръка производство между 2007 и 2015 средният пробег в Мобиле де е 87,700 км. Има коли, които се прибират по колекции. Но това са специални издания, лимитирани серии - неща, които ще поскъпват с времето. Един масов Huracan няма да поскъпва, нито Ferrari Roma
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нещото от рода на това на снимката не е правено да се возите на него. То е за снимки, и да стои в гаража на някой колекционер. Рядко минават 10 000 километри за целия си живот. Не знам защо въобще не ги правят от картон или дърво, ще бъдат по еко. Само за снимки на блогери и колекционери са.
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    След като в България масовите автомобили идват на 10 години с 120-160 хил км, 70 000за спортна кола е чудесно.