fallback

Тези коли са с най-голям шанс да изкарат 400 000 км

Модели на една марка доминират в класацията на американски експерти

Порталът iSeeCars анализира автомобилния пазар в САЩ от години. Експертите решиха да създадат класация на най-издръжливите автомобили, тези, които имат най-голяма вероятност да достигнат пробег от 250 000 мили, т.е. малко над 400 000 км. За да направят проучването по-точно, анализаторите са прегледали данни от 174 милиона превозни средства.

Коя е най-издръжливата кола?

Изследванията показват, че най-издръжливият автомобил е Toyota Sequoia - над 5-метров SUV, предлаган в САЩ или Канада. Вероятността за постигане на гореспоменатия пробег е 39,1% (за сравнение средната стойност на пазара е 4,8%). Другите две места на подиума също заеха моделите на Toyota - 4Runner (32,9% шанс) и Highlander (с уговорката, че това е хибриден вариант - 31%).

Топ 10 на моделите:

1. Toyota Sequoia: 39,1%

2. Toyota 4Runner: 32,9%

3. Toyota Highlander Hybrid: 31%

4. Toyota Tundra: 30%

5. Lexus IS: 27,5%

6. Toyota Tacoma: 25.3%

7. Toyota Avalon: 18,9%

8. Lexus GX: 18,3%

9. Lexus RX (хибриден): 17%

10. Honda Ridgeline: 14,7%

Поглеждайки към челната десетка, можете да забележите доминацията на Toyota, но и на японската автомобилна индустрия. В класацията на 25-те най-издръжливи автомобила само Chevrolet Silverado 1500 (13-то място), Chevrolet Suburban (16-то място) и GMC Sierra 1500 (18-то място) не са продукти под марката японски марки. Останалите места бяха заети от автомобили Toyota, Lexus, Honda, Acura и Nissan.

Кои марки автомобили са най-издръжливи?

Резултатите от челната десетка отразяват добре и списъка с марки, предлагащи най-издръжливите автомобили. Toyota също печели тук. Резултатът й е 17,8 на сто (в сравнение с общата средна стойност от 4,8%). Второто място зае и представителят на този концерн Lexus (12,8%).

Подиумът се затваря и от японската марка Honda (10,8%). Първият представител на автомобилния свят извън Страната на изгряващото слънце, GMC, се класира на пето място.

fallback
  • #24
    Европа ( преди 1 месец )
    Класация по надеждност за колите в Щатите, няма много общо с колите в Европа. На 7 до 10 място имат 15-20% шанс да изминат 400 000 км ?Излиза че съм страшен късметлия да мина с Пежо 630 000 км ( ако не е превъртан километража преди да го взема втора ръка ), винаги потеглял със студен двигател :)
  • #23
    Мислете малко ( преди 1 месец )
    До баровците, обясняващи как скъпите марки се карали на 3 годишен лизинг и се сменят, а евтините ги сменяли по-рядко, затова скъпите марки ги нямало в класацията. И какво става като я върне след 3 години от лизинг собственика, да не би да я унищожават ? След лизинга започва да я кара друг, който няма или не иска да дава пари за чисто нов автомобил, а взима кола на 1/2 от цената на нов.
  • #22
    Интересно ( преди 1 месец )
    Защо тогава Ленд Круйзера на Тойота има 150000км или 5г гаранция, а например Форд Рейнджър Раптор е с 350000км или 7г и то от Мото Пфое, които хич не са по гаранциите?
  • #21
    анонимен ( преди 1 месец )
    до 21, на на всеки 2,5-3 години се сменя модела?!? Ти в ред ли си? Вземаме примерно БМВ 3 серия - е21 от 75 до 82, е30 от 82 до 90, е36 от 90 до 97, е46 от 97 до 2004,е 90 от 04 до 11- викаш на всеки 2,5 - 3 години сменят модел? Същото е и с другите марки!
  • #20
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мхм Мерцедес и всички останали. После що германците потъват
  • #19
    анонимен ( преди 1 месец )
    16-ти, кажи една марка, която на 3 години пуска нов модел? След третата година най-много фейслифт, новия модел след 6-7 година.
  • #18
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ако тойотките бяха толкова здрави, щяха да си купуват само на старо и Тойотка щеше да изчезне като марка, защото никой нямаше да купува нови. А хората не купуват нови, защото са здрави, а защото са евтини. В САЩ Тойотка и Хонда са като Дачия тук. Никой не и се радва, но е най-евтиното. Дори Шкода е лукс спрямо тях.
  • #17
    до 14 ( преди 1 месец )
    Обсесията с "нечупливостта" се наблюдава само при купувачите на старо, и то бедните - тези, които поемат колата, скед като нормалните хора са я карали 3 г. Никой, ама никой от ползвателите на лизинг не се интересува от качество. Избира си най-скъпата марка, която може да си позволи.
  • #16
    до 14 ( преди 1 месец )
    Щом си задаваш такъв въпрос, явно не знаеш нищо за лизинга в САЩ. 3 години е най-стандартният там и лизингополучателят е задължен да върне колата след това. Взима новия модел и продължава да плаща същата месечна вноска. По-голямата част от купувачите там карат кола така и не мислят за нищо. Ни най-малко не ги интетесува колко "здрава" е колата, а само колко е месечната вноска, защото някакви евентуални ремонти се поемат от гаранцията.
  • #15
    Гост ( преди 1 месец )
    Нищо ново под слънцето,първите 9 са на Тойота,първите 10 са японски.Тесла е извън класирането.
fallback
Последни