fallback

Тези коли са с най-голям шанс да изкарат 400 000 км

Модели на една марка доминират в класацията на американски експерти

Порталът iSeeCars анализира автомобилния пазар в САЩ от години. Експертите решиха да създадат класация на най-издръжливите автомобили, тези, които имат най-голяма вероятност да достигнат пробег от 250 000 мили, т.е. малко над 400 000 км. За да направят проучването по-точно, анализаторите са прегледали данни от 174 милиона превозни средства.

Коя е най-издръжливата кола?

Изследванията показват, че най-издръжливият автомобил е Toyota Sequoia - над 5-метров SUV, предлаган в САЩ или Канада. Вероятността за постигане на гореспоменатия пробег е 39,1% (за сравнение средната стойност на пазара е 4,8%). Другите две места на подиума също заеха моделите на Toyota - 4Runner (32,9% шанс) и Highlander (с уговорката, че това е хибриден вариант - 31%).

Топ 10 на моделите:

1. Toyota Sequoia: 39,1%

2. Toyota 4Runner: 32,9%

3. Toyota Highlander Hybrid: 31%

4. Toyota Tundra: 30%

5. Lexus IS: 27,5%

6. Toyota Tacoma: 25.3%

7. Toyota Avalon: 18,9%

8. Lexus GX: 18,3%

9. Lexus RX (хибриден): 17%

10. Honda Ridgeline: 14,7%

Поглеждайки към челната десетка, можете да забележите доминацията на Toyota, но и на японската автомобилна индустрия. В класацията на 25-те най-издръжливи автомобила само Chevrolet Silverado 1500 (13-то място), Chevrolet Suburban (16-то място) и GMC Sierra 1500 (18-то място) не са продукти под марката японски марки. Останалите места бяха заети от автомобили Toyota, Lexus, Honda, Acura и Nissan.

Кои марки автомобили са най-издръжливи?

Резултатите от челната десетка отразяват добре и списъка с марки, предлагащи най-издръжливите автомобили. Toyota също печели тук. Резултатът й е 17,8 на сто (в сравнение с общата средна стойност от 4,8%). Второто място зае и представителят на този концерн Lexus (12,8%).

Подиумът се затваря и от японската марка Honda (10,8%). Първият представител на автомобилния свят извън Страната на изгряващото слънце, GMC, се класира на пето място.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Всеки дизелов мерц си прави половин милион, включително тези с дизелите на рено. Статията е за умни Американци които са свикнали да им се казва какво трябва да си купуват и какво не от самите търговци
  • #3
    Тойотаджия ( преди 1 месец )
    Хех, формуният тойота-хейтър за пореден път изпаднал в когнитивен дизсонанс и в резултат отрича реалността. Е, ние собствениците на Тойотi на много километри си ги караме и сме си доволни и ще продължаваме да го правим. А на теб може да ти се върже само някой льохман без опит с автомобили, но веднага щом придобие опит, ще разбере че си го лъгал.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    С други думи, многото километри нямат нищо общ с качеството, а с доходите. Нормалните хора търсят удобство, модерна електроника, Android Auto, добра безопасност и не могат да се примирят да карат 20-годишна тойотка с касетофонче, затова си сменят колата на всеки 3 години (това е стандартът за лизинг в САЩ). Но хората с ниски доходи нямат избор.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да, добре :-) В америка, каращите японско просто нямат пари да си сменят колата толкова често, колкото каращите нормални марки. Ето това е причината японските да се карат повече и това е добре известно. В Европа, колите в Източна Европа - 2, 3, 4-та ръка от запада - влизат на минимум 250 хил. км реални нов внос, като по-евтините започват от 350 хил. Тук се карат до мин 500 000. И не са тойоти, както статистиката добре показва.
fallback
Последни